پاکداشت طبیعت توسط ورزش و جوانان در ارتفاعات توچال برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۲:۴۴:۰۷
کد خبر: ۸۵۸۸۴۲
پاکداشت طبیعت توسط ورزش و جوانان در ارتفاعات توچال برگزار می شود
اولین جلسه طرح پاکداشت طبیعت سال98 اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور اعضاء و با محوریت پاکسازی ارتفاعات شمال پایتخت (توچال) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ دراین جلسه گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اهمیت موضوعات زیست محیطی گفت: وظیفه و مسئولیت اجتماعی ورزش و جوانان در پاکسازی و پاکداشت طبیعت باید در استان تهران نهادینه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، تلاش در جهت جلب و مشارکت همگانی را به عنوان یکی از شاخص های این مراسم عنوان کرد و افزود: اشاعه حرکت های داوطلبانه پاکسازی طبیعت در میان جوانان و عموم شهروندان تهرانی می تواند با برگزاری این مراسم نهادینه گردد.
 
وی استفاده از امکانات ارتباطی و سازمانهای مرتبط جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی دانش و اخلاق زیست محیطی، تبلیغ و ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی را از دستاوردهای برگزاری مراسم پاکداشت طبیعت98 اداره کل دانست.
 
گل محمدی همچنین استفاده از تجربیات موفق اولین برنامه اداره کل در سال گذشته و رودخانه کن را مناسب برای برگزاری این طرح در سالجاری دانست و از مشارکت سازمان ها و نهادهای مرتبط تشکر و قدردانی کرد.
 
در ابتدای این جلسه نیز پیام نظر مسئول دفتر محیط زیست اداره کل، با ارائه گزارش از طرح پاکسازی ارتفاعات شمال تهران- توچال، برنامه های پیش بینی شده را اعلام کرد.
 
در ادامه این جلسه، افتخاری رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به ظرفیت خوب اسکی بازان و مربیان و تعامل با اداره کل گفت: امیدوارم بتوانیم برنامه پاکداشت توچال را به صورت کیفی و با مشارکت اسکی بازان شهر تهران به خوبی برگزار کنیم.
 
در این جلسه مهندس میریحیائی مدیر عامل شرکت تله کابین توچال از همکاری با این طرح گفت و افزود: توچال دارای پتانسیل بسیار خوب و بالائی برای ترویج طرح های محیط زیستی است. همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی و ایجاد کمپین های متعدد در خصوص مشارکت مردم می تواند اثربخشی این برنامه را افزایش دهد.
 
دراین جلسه، ابوالفضل ملاجعفری معاون توسعه امور ورزش و گل محمدی معاون جوانان اداره کل، مسعود زند رئیس اداره کل محیط زیست تهران، امید قمی رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات، مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیات اسکی تهران، موسوی رئیس هیات کوهنوردی، علی مهرگان رئیس شبکه 5 سیما، امین افتخار رئیس روابط عمومی اداره کل محیط زیست و سیدسعید رسولی از اداره کل محیط زیست شهر تهران به بیان دیدگاه های خود درخصوص هر چه بهتر برگزاری این مراسم پرداختند و مقرر شد این طرح اواخر تیرماه در 3 ایستگاه 1، 5 و 7 توچال برگزار گردد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز