دیدار بخشدار قلعه نو با فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۰:۳۵:۲۸
کد خبر: ۸۵۹۹۶۱
دیدار بخشدار قلعه نو با فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)
سرهنگ آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) با حضور در محل بخشداری با علیرضا صادقی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛  در این دیدار که با حضور سرگرد پاسدار شیاسی فرمانده حوزه مقاومت ۴۵۷ قلعه نو برگزار شد،   صادقی ضمن تقدیر و تشکر از حضور ارزشمند مهمانان بیان کرد: بنده به بخشدار منطقه قلعه نو و روستاهای تابعه آن، خواستار حضور فعالانه و حداکثری مجموعه سپاه در سطح بخش بوده و کاملاً به برکات و آثار خیر این حضور واقف می باشم و تا به امروز علی رغم اخلاص و تواضع بالای پاسداران انقلاب اسلامی و پرهیز آنها از هرگونه خودنمایی و تبلیغات و میل زائدالوصف این بزرگواران به خدمت پنهانی و صادقانه به ملت و کشور و نظام، این آثار خیر را بارها با چشم خود نظاره کرده ام.

صادقی ادامه داد: سپاه و نیروهای با اخلاص آن از اولین روز تشکیل این نیرو تا به امروز بارها و بارها ثابت کرده اند که همیشه و در همه حال یار و یاور مردم و محرومان هستند و همین موضوع سبب ارادت و علاقه قلبی مردم شریف ایران به این نیروی انقلابی است.

بخشدار قلعه نو ادامه داد بنده به عنوان نماینده عالی دولت در بخش و تمامی اعضای دولت محترم تدبیر و امید و همچنین تمامی مردم شریف ایران اسلامی، مجموعه سپاه و بسیج را همراه و یاور حقیقی خود دانسته و دلگرم به امنیت و ثبات ناشی از حضور این عزیزان هستیم.

همچنین در این دیدار سرهنگ آرزومندی ضمن ارائه گزارشی مختصر از فعالیت های صورت یافته از اقدامات اخیر سپاه حضرت روح الله (ره) در سطح منطقه، از همراهی و مساعدت های بی دریغ و خالصانه بخشدار قلعه نو تشکر و آن را نشانه روشنی بر ولایتمداری و بصیرت دانست.

وی در ادامه از اقدامات مجموعه بخشداری قلعه نو و دهیاری های تابعه و در راس آنها صادقی در هماهنگی، آماده سازی، پشتیبانی و برگزاری سی اُمین مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) بصورت ویژه تقدیر کرد.

 

نظر شما