‍ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ری؛

آسیب شناسی انتخابات گذشته به بهبود انتخابات کمک می کند

۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۷:۵۹
کد خبر: ۸۶۰۶۰۹
آسیب شناسی انتخابات گذشته به بهبود انتخابات کمک می کند
سومین جلسه هماهنگی انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌ دوره‌ای خبرگان شهرستان ری با محوریت آسیب‌شناسی ادوار گذشته در ساختمان فرمانداری این شهرستان بر گزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ سومین جلسه هماهنگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌ دوره‌ای خبرگان شهرستان ری به ریاست سجاد برنجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ری، با حضور بخشداران و اعضای کمیته‌های انتخاباتی  در فرمانداری شهرستان ری بر گزار شد.

برنجی  وضعیت شهرستان ری را در زمینه بررسی و هماهنگی موضوعات مربوط به انتخابات را نسبت به سایر شهرستان‌های استان تهران در جایگاه مناسبی دانست.

 وی با بیان اینکه بحث آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته در پیداکردن راهکارها و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از تکرار ناهماهنگی ها بسیار اهمیت دارد گفت:  با توجه به تجربیات و سوابق سال‌های قبل، با بررسی عملکرد دوره های گذشته و آسیب شناسی برگزاری انتخابات کار را جلو می‌بریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری، همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد و اجرای آن را در قالب‌های مختلف ارتباط با احزاب مختلف سیاسی، همایش رای اولی‌ها، تبلیغات و دیگر موارد مفید و اثرگذار دانست.

درادامه این جلسه که با محوریت آسیب شناسی انتخابات و ارائه راهکار برای آن تشکیل شده بود، اعضای جلسه با استناد به تجربیات ادوار گذشته انتخابات، پیشنهادهایی جهت هر چه بهتر برگزار کردن انتخابات ارائه دادند.

 همچنین  در این جلسه مقرر شد تمامی کمیته‌ها گزارش فعالیت خود را قبل از هر گونه اقدام عملی به اطلاع روابط عمومی برسانند و این واحد بعد از مستندسازی، اخبار انتخابات را به صورت ویژه در اختیار رسانه‌ها و عموم مردم قرار دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز