نماینده ولی فقیه در باقرشهر:

خط قرمز ما مرزهای جمهوری اسلامی است

۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۷:۵۷
کد خبر: ۸۶۰۶۸۸
خط قرمز ما مرزهای جمهوری اسلامی است
امام جمعه باقرشهر گفت : خط قرمز ما مرزهای جمهوری اسلامی است، اگر کسی به خودش جرات تجاوز به مرزهای کشور بدهد، به سرنوشت پهباد فوق پیشرفته آمریکا دچار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ آیت اله سید احمد موسوی در خطبه های نماز جمعه شهر باقرشهر که در مصلی برگزار شد گفت:صداقت در همه جا خوب است ولی در سه مورد زشت است و باعث ایجاد فتنه و درگیری می شود،هنگام سخن چینی که باعث ایجاد دشمنی و فتنه بین چندین نفر می شود.

نماینده ولی فقیه در باقرشهر ضمن‌تسلیت بمناسبت سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی که در پانزدهم شوال سال 252  اتفاق افتاد گفت :ایشان فردی بزرگوار بودند و امام هادی(ع) در مورد کرامات ایشان مطالبی را عنوان کرده اند.  

امام جمعه باقرشهر با اشاره به اینکه اساتید باید به بزرگانی چون شهید چمران اقتدا کنند گفت:امروز سالروز شهادت دکتر چمران را هم گرامی میداریم و به روح آن بزرگوار درود می فرستیم و اساتید عزیز باید به بزرگانی چون شهید چمران اقتدا کنندو برای خدا کار کنند.

او افزود:شهید دکتر چمران در بعد علمی در اوج بود و در حالی که وزیر بود و می توانست در دفترش بنشیند، اسلحه به دوش خود انداخت و به جبهه های جنگ رفت و جنگ های نا منظم را فرماندهی می کرد. دانشگاه ها را باید از اساتیدی با روحیه چمران پر کرد.

آیت اله سید احمد موسوی در ادامه گفت: آتش گرفتن کشتی های نفتی در دریای عمان و نسبت دادن آن به ایران سیاست شیطانی آمریکا و اسرائیل است، خودشان یک جنایتی را انجام می دهند و به کشورهای دیگر نسبت می دهند و همه دنیا هم این حقه بازی های آمریکا و اسرائیل را متوجه شده اند و هفته گذشته شاهد سرنگونی پهباد فوق پیشرفته آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم، این سرنگونی پیام قدرتمندانه ای را به دشمنان ارسال و گوشزد کرد که خط قرمز ما مرزهای جمهوری اسلامی است و اگر کسی به خودش جرات تجاوز به مرزهای کشور بدهد،  به سرنوشت پهباد فوق پیشرفته آمریکا دچار می شود.

امام جمعه باقرشهر مواد مخدر و دخانیات را بلای خانمان سوز خانواده ها دانست و تاکید کرد: مراقب فرزندان و اطرافیان خود باید باشیم، علت فقر و گرفتاری بسیاری از خانواده ها همین اعتیاد است. اعتیاد واقعا خانمان سوز و فلج کننده است، همه جامعه باید احساس مسئولیت کنند و باید جامعه را از اعتیاد دور نگه داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز