آماده سازی بوستان های محله ای پرستار و پاکبان شهر کهریزک

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۶:۵۲:۵۸
کد خبر: ۸۶۱۲۵۰
آماده سازی بوستان های محله ای پرستار و پاکبان شهر کهریزک
در راستای افزایش رفاه حال اهالی محلات شهر کهریزک، بوستان های محله ای شهر کهریزک به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ نعمت زاده با اعلام این خبر گفت: باتوجه به اهمیت و ضرورت توسعه فضای سبز شهر و ایجاد پاتوق های محلی برای اهالی محلات، ۲ بوستان محله ای پرستار و پاکبان احداث و به زودی به بهره برداری می رسد.

 شهردار کهریزک در تکمیل این خبر گفت:  بوستان پرستار در انتهای خیابان ۱۶ متری کشاورز شهر کهریزک جانمایی و اکنون با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره برداری است و بوستان پاکبان واقع در اراضی سمیعی نیز با مساحتی بالغ بر ۱۶۰۰ متر مربع درحال احداث است.

وی هدف از ساخت بوستان های محله ای را  افزایش سرانه فضای سبز محلی و ایجاد فضای مناسبی برای گردهمایی اهالی به ویژه کودکان و سالمندان عنوان کرد و گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت  نوجوانان محلات ، فضای مناسبی جهت بازی و سرگرمی این قشر در بوستان های محله ای تجهیز و مناسب سازی شده است.

شهردار کهریزک خاطرنشان کرد: عملیات به اجرا در آمده در بوستان پرستار و پاکبان شامل؛ خاکبرداری، تسطیح و جدولگذاری، کاشت فضای سبز ، تامین روشنایی و نصب مبلمان شهری می شود.

این بوستان ها با هدف تکریم قشر زحمتکش پرستار و پاکبان  نامگذاری شده است و اکنون عملیات عمرانی  بوستان پرستار  به اتمام رسیده و ۵درصد از عملیات تجهیز و تکمیل آن باقی مانده است که تا چند روز اخیر به بهره برداری می رسد و ساخت بوستان پاکبان نیز که ۱۰ خرداد ماه آعاز شده است به زودی آماده  بهره برداری می شود.

 

نظر شما