بخشدار قلعه نو:

افزایش سطح نشاط و پویایی فرهنگی یکی از رسالت های اصلی دولت ها در قبال جامعه است

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۹:۴۳
کد خبر: ۸۶۱۸۸۴
افزایش سطح نشاط و پویایی فرهنگی یکی از رسالت های اصلی دولت ها در قبال جامعه است
علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو افزایش سطح نشاط و پویایی فرهنگی را یکی از رسالت های اصلی دولت ها در قبال جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ جلسه دوره ای هماهنگی امور اجرائی بخش قلعه نودر محل سالن جلسات دهیاری روستا فیروزآباد برگزار شد.

در این جلسه که با حضور علیرضا صادقی بخشدار، خانم لیلا حمیدی مدیر امور اجتماعی بخشداری و کلیه دهیاران روستاهای بخش برگزار شد، حاضرین در خصوص پاره ای از مسائل و امور اجرائی بخش به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص برگزاری مراسم ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر، برنامه ریزی در خصوص مراسم ولادت امام رضا (ع) و بزرگداشت هفته کرامت و مراسم تقدیر از دهیاران نمونه روستاهای بخش از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در ابتدای این جلسه صادقی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت قابل توجه مجموعه بخش قلعه نو در مسائل و امور مربوط به حوزه اجتماعی، فرهنگی، خانواده و بانوان، افزایش سطح نشاط و پویایی فرهنگی را یکی از رسالت های اصلی دولت ها در قبال جامعه دانست و گفت: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، مذهبی و... با رعایت موازین شرعی و عرف جامعه دینی ما، میتواند بار عمده ای از نشاط و شادابی مورد نیاز جامعه را بردوش کشیده و باعث افزایش سطح رضایت نسبی در جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان شود.

در ادامه این جلسه هریک از حاضرین به بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود پرداخته و برنامه ها و طرح های پیش بینی شده در مجموعه دهیاری مطالب خود را اریه دادند.

لازم به ذکر است با استقرار سیستم جدید مدیریتی در مجموعه بخشداری قلعه نو، جلسات هماهنگی و بررسی امور اجرائی بخش و روستاهای تابعه در راستای پیشبرد امور و افزایش سطح بهره وری و بازدهی طرح ها و برنامه های اجرائی، با حضور کلیه دهیاران و مسئولین و مدیران ارشد سطح بخش و به ریاست بخشدار بصورت دوره ای و متناسب با موقعیت های ویژه برگزار می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز