استاندار تهران:

همه دستگاه ها در تسریع اجرای طرح های گردشگری همراهی کنند

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۰:۳۷:۴۳
کد خبر: ۸۶۲۹۲۵
همه دستگاه ها در تسریع اجرای طرح های گردشگری همراهی کنند
محسنی بندپی گفت: همه دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف از جمله آب منطقه‌ای، محیط زیست، برق و غیره هم‌افزایی لازم جهت تسریع در پروژه‌های گردشگری و رفع مشکلات آن‌ها را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه رفع موانع سرمایه‌گذاری در جمع خبرنگاران با اشاره به ارزآوری طرح‌های گردشگری اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کشور باید خود را از درآمدهای ارزی ناشی از نفت رها کنیم و اقتصاد غیرنفتی را در پیش گیریم.

وی بیان کرد: یکی از حوزه‌های درآمدزا توسعه صنعت گردشگری است که هم ارزآوری دارد و هم زمینه معرفی ابعاد مختلف ظرفیت‌های گردشگری را فراهم می‌کند.

استاندار تهران با اشاره به اولویت قرار دادن طرح‌های گردشگری در استان افزود: همه دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف از جمله آب منطقه‌ای، محیط زیست، برق و غیره هم‌افزایی لازم جهت تسریع در پروژه‌های گردشگری و رفع مشکلات آن‌ها را در دستور کار قرار دهند.

محسنی بندپی عنوان کرد: در این جلسه پروژه تخت رستم شهریار با ۳۴۵ هکتار که در ابعاد مختلف در حوزه گردشگری فعال می‌شود مورد بررسی قرار گرفت که محیط زیست نیز ارزیابی محیط زیست این پروژه را انجام می‌دهد تا زمینه اشتغال ۳ هزار و ۵۰۰ نفر فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به دیگر پروژه‌های مورد بررسی در این جلسه گفت: چهار پروژه گردشگری دیگر نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که تعامل مناسبی جهت بهبود روند فعالیت این پروژه‌ها از سوی دستگاه‌های استان ایجاد شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز