مشاور استاندار تهران در امور جوانان خبر داد:

تاکید وزیر کشور بر لزوم بهره‌مندی از حضور جوانان در عرصه‌های اجرایی

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۵:۵۳
کد خبر: ۸۶۲۹۵۴
تاکید وزیر کشور بر لزوم بهره‌مندی از حضور جوانان در عرصه‌های اجرایی
وره‌چهر گفت: ۱۲ مصوبه در خصوص بهره‌مندی از حضور جوانان در عرصه‌های اجرایی، از سوی وزیر کشور به دستگاه‌های عضو و استانداری‌ها ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ محمد میثم وره‌چهر، مشاور استاندار تهران در امور جوانان در گفتگویی با اشاره به تاکید وزیر کشور بر لزوم بهره‌مندی از حضور جوانان در عرصه‌های اجرایی، اظهار داشت: پیرو آخرین جلسه شورای اجتماعی کشور، مبحث جوانان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و ۱۲ مصوبه در این خصوص از سوی وزیر کشور به دستگاه‌های عضو و استانداری‌ها ابلاغ شد.

وی افزود: از مهم‌ترین مصوبات این جلسه می‌توان به تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت کارمندان جوان در جایگاه‌های مدیریتی، لزوم تشکیل شوراهای مشورتی با حضور جوانان نخبه و شایسته استانی و شهرستانی در هر منطقه اشاره کرد. 

وره‌چهر، تصریح کرد: به لطف خدا و با توجه نگاه ویژه استاندار تهران به امور جوانان، استانداری تهران در تشکیل شوراهای مشورتی جوانان در شهرستان‌ها و استان پیشگام بوده و جوانان در انتصاب مدیران ستادی و شهرستانی نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته‌اند. 

مشاور استاندار تهران در امور جوانان یادآور شد: از جمله این موارد، می‌توان به انتصاب جوانان در ادارات کل دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها اشاره کرد که موجب تعامل بیشتر با این قشر مستعد و  متخصص را فراهم کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز