رقابت ۳۸۸ نابغه ایرانی در هفتمین جشنواره کودکان هوشمند

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۹:۱۵:۵۹
کد خبر: ۸۶۳۲۸۶
رقابت ۳۸۸ نابغه ایرانی در هفتمین جشنواره کودکان هوشمند
388 نابغه هوشمند در هفتمین دوره از مسابقات ملی نابغه ها با یکدیگر به رقابت می پردازند تا برگزیدگان راهی مسابقات بین المللی pama2019 تایلند شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، صبح روز 13 تیرماه 98 هفتمین دوره از مسابقات ملی نابغه ها  محاسبات ذهنی با چرتکه با حضور 388 فراگیر از سراسر ایران در سالن والیبال خیابان حجاب برگزار خواهد شد.فراگیران در 5 سطح A,B,C,D,E با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دکتر روح اله مخبریان مدیرعامل موسسه کودکان هوشمند در همین خصوص گفت: هفتمین جشنواره کودکان هوشمند با حضور 388 فراگیر از 26 استان و 67 شهردر سطح کشور برگزار خواهد شد که در نوع خود رقابت بزرگ و بی نظیری است.

وی با بیان اینکه برگزیدگان این رقابت بزرگ راهی مسابقات بین المللی محاسبات ذهنی با چرتکه می شوند 

 افزود: 5 برگزیده اول هر سطح توسط موسسه کودکان هوشمند بورسیه شرکت در مسابقات بین المللی معتبر PAMA این بار به میزبانی کشور تایلند خواهند شد و با فراگیران سایر کشورها به رقابت خواهند پرداخت. 

مدیرعامل موسسه کودکان هوشمند ادامه داد: موسسه کودکان هوشمند تنها نماینده رسمی انجمن بین المللی محاسبات ذهنی باچرتکهPAMAدرایران است که در سال 2016 به این انجمن ملحق شده است.

بر اساس این گزارش، انجمن بین المللی PAMA انجمن جهانی محاسبات ذهنی با چرتکه متشکل از 23 کشور از جمله تایوان، مالزی، تایلند، کانادا، هنگ کنگ، آمریکا، آفریقای جنوبی، ویتنام، کره، لبنان، عربستان سعودی، هند، استرالیا، جمهوری اسلامی ایران، روسیه، قزاقستان، چین، ازبکستان، امارات متحده عربی، مصر، تاجیکستان و یمن که تازگی  به این انجمن پیوسته، است.

گفتنی است آیین اختتامیه و اهدای جوایز هفتمین دوره از مسابقات ملی نابغه ها محاسبات ذهنی با چرتکه  در سالن حافظیه برج میلاد عصر پنجشنبه 13تیرماه برگزار خواهد شد.

 

نظر شما