نماینده مردم حوزه مشق در مجلس شورای اسلامی:

تمامی امکانات بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان قدس پیشرفته است

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۴۲:۵۹
کد خبر: ۸۶۳۳۰۷
تمامی امکانات  بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان قدس پیشرفته است
مهندس محمودی شاه نشین در اولین نشست خبری اصحاب رسانه در پروژه در حال احداث بیمارستان شهرستان قدس اظهار داشت: تمامی امکاناتی به روز و پیشرفته بیمارستانی در این پروژه در نظر گرفته شده است که می توان به بخش دیالیز، بخش زنان و زایمان، بخش کودکان، بخش روانشناسی و بیماران بالینی با مجهز بودن به سیستم مدیریت هوشمند اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران،  نماینده مردم قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی در اولین نشست خبری اصحاب رسانه در پروژه در حال احداث بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان قدس بیان داشت: تمامی امکاناتی به روز و پیشرفته بیمارستانی در این پروژه در نظر گرفته شده است که می توان به بخش دیالیز، بخش زنان و زایمان، بخش کودکان، بخش روانشناسی و بیماران بالینی با مجهز بودن به سیستم مدیریت هوشمند اشاره کرد.

  محمودی شاه نشین با اشاره به جذب نیروی انسانی این بیمارستان افزود: قطعا تامین نیروی انسانی از پزشکان بومی خواهد بود ولی در تامین متخصصین جراحی و بیهوشی از بیمارستان معین دانشگاه علوم پزشکی تهران بهره خواهیم برد و در مورد جذب نیروی پرسنل و پرستاران از طریق آزمون استخدامی جذب صورت خواهد گرفت که افراد بومی و نزدیک به شهرستان در اولویت قرار خواهند گرفت.

او ادامه داد: در آینده ای نزدیک  پروژه احداث درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان قدس پیش بینی شده است که بیماران قبل از مراجعه به بیمارستان به این درمانگاه مراجعه نمایند و در صورت لزوم به بیمارستان ارجاع شوند.

 نماینده مردم قدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی درباره مسائل رفاهی این بیمارستان بیان داشت: امکانات رفاهی معمول برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران و همراهانشان در این بیمارستان در نظر گرفته شده ولی مالکان زمینهای اطراف نیز این فرصت را دارند که با احداث پارکینگ و  ارائه امکانات رفاهی از این فرصت بهره گیرند.

 

نظر شما
پرونده ویژه