در سه ماهه نخست سال ۹۸ انجام شد ؛

پخش بیش از ۱۳ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۵ پایتخت

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۳:۱۲:۳۳
کد خبر: ۸۶۳۳۱۵
پخش بیش از ۱۳ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۵ پایتخت
شهردار منطقه 5 در بازدید شبانه از فعالیت عمرانی عملیات تراش و روکش آسفالت، از پخش بیش از 13 هزار تن آسفالت در معابر اصلی منطقه در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فریدون حیدری شهردار منطقه در بازدید شبانه از فعالیت عملیات عمرانی در معابر،  از پخش بیش از 13 هزار تن آسفالت به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان خبر داد.

حبیب پوش پارس معاون فنی وعمرانی منطقه در تشریح خبر فوق گفت :  مطابق طرح ابلاغ شده بهسازی معابر از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عملیات مذکور به دو صورت تراش و روکش مکانیزه معابر اصلی و لکه گیری و مرمت معابر محلی در حال  اجرا است.

وی افزود : این عملیات با تامین تناژ آسفالت مصرفی توسط سازمان مهندسی شهرداری تهران صورت گرفت که مدیریت هزینه با کاهش 30 درصدی قیمت تامین و خرید آسفالت را نسبت به تامین از کارخانه های بخش خصوصی را به همراه داشته است .

پوش پارس تصریح کرد : با اجرای طرح عملیات تراش و روکش مکانیزه در معابر اصلی منطقه در سه ماهه نخست سال جاری، توانستیم بیش از 14 محور اصلی به مساحت بالغ بر 56 هزارمتر مربع را بهسازی کنیم . همچنین در بخش نگهداشت محلات 29 گانه نیز با تمرکز  بر مرمت و لکه گیری، شاهد کاهش 47 درصدی پیام های 137 و به تبع آن افزایش شاخص رضایتمندی در شهروندان بوده ایم.

معاون فنی وعمرانی منطقه از برنامه های آتی خبر داد و گفت : در نظر داریم تا پایان سال،  30 شریان اصلی دیگر در سطح منطقه را با اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه بهسازی کنیم . همچنین فعالیت عمرانی محلات  منطقه از اواسط تابستان به صورت ویژه با هدف رفع مشکلات عمرانی معابر در محورهای سواره رو، پیاده رو و انهار انجام می شود .

وی افزود: این اقدام با هماهنگی شورایاری و مشارکت مستقیم مردم در طرحی با عنوان " بهسازی عمرانی محلات "در دستور کار  قرار دارد و امید است با اجرای این طرح شاهد پیشبرد اهداف سازمانی، جلب مشارکت مردمی ، اعتماد و رضایتمندی شهروندان باشیم.

 

نظر شما
پرونده ویژه