به اتفاق شهردار و برخی مدیران شهرداری:

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از پروژه های در دست اجرای شهرداری اسلامشهر بازدید کرد

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۱۱:۵۷
کد خبر: ۸۶۴۱۷۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از پروژه های در دست اجرای شهرداری اسلامشهر بازدید کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در خلال بازدید از طرح های عمرانی اسلامشهر گفت: اسلامشهر یکی از بزرگترین شهرهای استان می باشد که از حیث جمعیتی بعد از شهر تهران جمعیت قابل توجه ای را در خود جای داده که از هر جهت در استان حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، تقی زاده در ارتباط با پروژه هایی که به اتفاق شهردار و برخی مدیران شهرداری مورد بازدید قرار داد، افزود کارهای بسیار ارزشمند و زیر بنایی برای تغییرات کالبدی و فضایی در سطح شهر اسلامشهر در دست انجام است که این امور در کیفیت زیست و ارتقاء زندگی شهروندان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی انجام پروژه های مختلف زیر ساختی را در اسلامشهر مثل راه و شبکه های دسترسی را مهم قلمداد و کارهای انجام شده توسط شهرداری در مدت زمان کوتاه یکساله، بویژه در زمینه تملک و اجرای پروژه زیرگذر ۲۴ متری را برابر با چندین دهه کار عمرانی ارزیابی کرد و آن را قابل تقدیر دانست .

معاون استاندار تهران همچنین اجرای کمربندی شمالی را یکی از پروژه های زیر بنایی مهم و تاثیر گذار برشمرد و در ادامه، احداث‌ پارک ۶.۵ هکتاری  شهرک امام حسین راموجب کاهش فاصله طبقاتی و کم کردن تفاوت های کالبدی و فضایی شهر دانست.

تقی زاده با اشاره به فعالیت های دیگر شهرداری در زمینه عمرانی از جلمه ساخت و بهره برداری از چندین ساختمان مانند ساختمان شهرداری منطقه ۶ و ساختمان مدیریت حمل و نقل ریلی ،درباره احداث خط مترو تهران-اسلامشهر اظهار داشت احداث مترو تهران-اسلامشهر تحقق آرزوی دیرینه مردم اسلامشهر است و احداث آن می تواند اثرات بسیار خوبی در توسعه منطقه و شهر اسلامشهر داشته باشد.

وی همچنین ساماندهی عرضه دام زنده  را تدبیر خوب شهرداری اسلامشهر در حل یک معضل قدیمی توصیف کرد.

معاون عمرانی استاندار فعالیت های گسترده و عمرانی در اسلامشهر راحاصل یک برنامه ریزی خوب دانست و بر اهمیت نگاه برنامه محور در انجام پروژه های مختلف برای متوازن کردن فضاهای  شهری تاکید نمود و افزود برای اسلامشهر شرایطی بهتر و امید بخشی  متصور است.

وی موفقیتهای بدست آمده در اسلامشهر را حاصل تعامل و هم افزایی مسئولین و مجموعه مدیریت شهرستان بر شمرد و در پایان از پیگیری و مساعدت فرماندار،تلاشهای شورای شهر،شهردار و مدیران شهرداری اسلامشهر تقدیر و قدر دانی کرد.

 

شایان ذکر است معاون هماهنگی امور استانی در دیداری سرزده بهمراه شهردار و بعضی مدیران شهرداری از پروژه ها وطرح های عمرانی ازجمله،کمربندی شمالی و ۲۴متری کنار گذر راه آهن،طرح های عمرانی شهرک واوان،پارک ۶/۵هکتاری شهرک امام حسین،خیابان شهید شامی،مرکز عرضه دام زنده ، ساختمانهای شهرداری منطقه۶،معاونت معماری وشهرسازی واستخر آتش نشانی بازدید و از نزدیک در جریان انجام پروژهای مذکور قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز