فرماندار پیشوا تاکید کرد:

مشارکت حداکثری در انتخابات پایان سال ۹۸ / فعالان اجتماعی و افراد اثرگذار در انتخابات پیش رو اصلی ترین وظیفه را برعهده دارند

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۱۸:۰۸
کد خبر: ۸۶۴۱۸۳
مشارکت حداکثری در انتخابات پایان سال ۹۸ / 
فعالان اجتماعی و افراد اثرگذار در انتخابات پیش رو اصلی ترین وظیفه را برعهده دارند
حسین عباسی گفت، برای برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری در پایان سال به عنوان جشن ملی و سیاسی باید از همین الان به دنبال ایجاد روحیه و اعتمادافزایی در بین مردم باشیم و در این زمینه برنامه ریزی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، حسین عباسی در نشست هم اندیشی پویاسازی و نشاط آفرینی سیاسی اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در همه جوامع پایگاه ها و سرمایه های اجتماعی آن جامعه است.

وی افزود: این سرمایه های اجتماعی به دلیل افت و خیزها در موقعیت های مختلف کشور گاهی دستخوش تغییرات شده و در پایگاه های اجتماعی گسست ایجاد می شود؛ لذا باید راه هایی بیاندیشیم که این پیوندها را افزایش داده و مستحکم تر کنیم.

فرماندار شهرستان پیشوا تصریح کرد: البته در موقعیت های حساسی مانند انتخابات پیش رو در سال جاری اهمیت نیاز به این وحدت و هماهنگی گسترده بین آحاد مردم، مسئولان و فعالان اجتماعی، سیاسی و فرهنگی فزونی می یابد.

وی گفت: برای برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری در پایان سال به عنوان جشن ملی و سیاسی باید از همین الان به دنبال ایجاد روحیه و اعتمادافزایی در بین مردم باشیم و در این زمینه برنامه ریزی کنیم.

عباسی افزود: برای برگزاری یک انتخابات باشکوه، فعالان اجتماعی و افراد اثرگذار می توانند به کمک دولت بیایند و به عبارتی اصلی ترین وظیفه را برعهده دارند و بازیگر اصلی این صحنه هستند؛ چراکه با شناخت کامل از سلایق و ذائقه مردم می توانند انگیزه و رغبت آنها و به تبع آن شور و نشاط سیاسی را افزایش داده و به منصه ظهور بگذارند.

عباسی در پایان گفت: حاصل جمع نظرات فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در این جلسات را به جامعه تزریق می کنیم و با جمع بندی در پایان سال و بررسی میزان اثرگذاری آنها، در سال آینده برنامه ریزی قوی تری خواهیم داشت تا نهایتا خروجی آن رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

 

نظر شما