بهره برداری از سالن سینمایی شهرداری کهریزک در هفته دولت

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۷:۳۷:۲۸
کد خبر: ۸۶۴۴۳۴
بهره برداری از سالن سینمایی شهرداری کهریزک در هفته دولت
در راستای افزایش سرانه فرهنگی و هنری شهر کهریزک، اولین سالن سینمایی شهر در مجموعه ساختمان شهرداری کهریزک تجهیز و اماده بهره برداری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛حسین محمدی فرد با اعلام این خبر از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آماده سازی و تجهیز سالن سینمای شهرداری کهریزک خبر داد.

معاون فنی شهرسازی و عمران  شهرداری کهریزک در تکمیل این خبر گفت: در هفته دولت سال ۹۷ طرح مناسب سازی و تجهیز سالن آمفی تئاتر ساختمان شهرداری کهریزک بنا به تاکید شهردار کلید خورد و در هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح و اکران عمومی اولین فیلم سینمایی در این مجموعه خواهیم بود.

وی افزود: شهر کهریزک فاقد مجموعه سینمایی بوده است و باتوجه به تقاضای شهروندان و نیازسنجی های انجام شده از سوی مدیریت شهری، سینما یکی از مطالبات اهالی به ویژه جوانان بوده است به همین منظور بنا به دستور و صلاحدید شهردار و موافقت اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک، تجهیز و مناسب سازی سالن آمفی تئاتر ساختمان شماره ۲ شهرداری کهریزک به عنوان مجموعه سینمایی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

محمدی فرد خاطرنشان کرد: در این طرح، استانداردسازی فضای عمومی سالن، نصب کفپوش و صندلی های مناسب، تجهیز سیستم صوت و اکران فیلم، تامین سیستم روشنایی و در مجموع آماده سازی سالن برای اکران فیلم در فهرست برنانه های حوزه فنی و عمران شهرداری کهریزک قرار گرفته است.

معاون فنی عمران و شهرسازی اظهار داشت: این سالن سینمایی دارای ظرفیت نصب ۲۱۹ صندلی و پذیرش این تعداد مخاطب است که با اتمام این طرح عمرانی و فرهنگی به یکی از  مطالبات چندین و چندساله اهالی شهر پاسخ داده می شود و سرانه فرهنگی و هنری شهر کهریزک با رشد چشمگیری مواجه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز