طی پیامی ؛

استاندار تهران فرا رسیدن روز صنعت و معدن را تبریک گفت

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۸:۲۲:۵۴
کد خبر: ۸۶۴۴۵۰
استاندار تهران فرا رسیدن روز صنعت و معدن را تبریک گفت
محسنی‌بندپی استاندار تهران طی پیامی، فرارسیدن روز صنعت و معدن را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ انوشیروان محسنی‌بندپی، استاندار تهران با صدور پیامی، فرارسیدن دهم تیرماه، روز صنعت و معدن را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت. 

متن این پیام، بدین شرح است؛

"بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم" 

به حرکت و تکاپو درآوردن چرخ صنعت و تولید کشور، مستلزم اهتمام، مساعی و مجاهدت یکایک ایرانیان است و مشفقانه به خود می‌بالیم که در ایران عزیز اسلامی‌، مردمان دلیر و سخت‌کوشی دست همت به یکدیگر داده و مجاهدانه در راه صیانت از پویندگی اقتصاد این مرز و بوم، مساعی می‌ورزند. 

هم اینک که استکبار جهانی با تمامی ابزار و توان خود، خصمانه علیه ملت بزرگ و آگاه ایران به صحنه آمده و در کنار اهرم‌های ظالمانه و غیرمشروعی نظیر تحریم‌های یکجانبه و فشار اقتصادی، امید و نشاط کشور را هدف گرفته، بر ما است که با تلاشی دوچندان بر رونق اقتصاد و چرخه صنعت میهن‌مان، کمر همت بسته و با شکوفایی از درون، راه را بر هر خدعه و توطئه‌ای سخت ببندیم. 

در سالی که به تدبیر و درایتی توام با آینده‌نگری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام "رونق تولید" مزین شده، با عنایت بر تاکیدات رئیس‌جمهور و مشی راهبردی دولت تدبیر و امید، باید ایجاد مشاغل پایدار را در کنار صیانت از اشتغال موجود در دستور همه امور قرار داده و رونق تولید و صنعت را بیش از پیش به ارمغان بیاوریم.

اینجانب، فرارسیدن دهم تیرماه، روز صنعت و معدن را به حضور صنعتگران پرتلاش کشور، بخصوص، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و جامعه خدوم کارگران استان تهران، تبریک و تهنیت عرض کرده و برای این عزیزان فرهیخته در راه تعالی ایران اسلامی از درگاه پروردگار، آرزوی کامروایی و توفیق روزافزون دارم.

انوشیروان محسنی‌بندپی

استاندار تهران

 

نظر شما