شهردار قرچک:

حضور ۳ هزار ورزشکار در دومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک/ المپیاد ورزشی محیطی آرام و امن برای خانواده ها

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۷:۱۸
کد خبر: ۸۶۵۱۵۵
حضور ۳ هزار ورزشکار در دومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک/ المپیاد ورزشی محیطی آرام و امن برای خانواده ها
شهردار قرچک گفت: در دومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک 3 هزار ورزشکار در سنین مختلف حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ مراسم افتتاح دومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک با حضور سید حسین نقوی حسینی نماینده مجلس، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان، محسن خرمی شریف شهردار، اژدر نوروزپور رئیس و اعضای شورای شهر و دیگر مسوولان در پارک شهدای ۱۵ خرداد باقرآباد برگزار شد.

دومین المپیاد ورزشی شهر قرچک به‌ صورت انفرادی بانوان و آقایان و خانوادگی به صورت رسمی در زمین چمن مصنوعی پارک 15 خرداد باقرآباد در 8 رشته ورزشی شامل فوتسال نوجوانان، داژبال، دارت، شطرنج، فوتبال دستی، طناب‌کشی، پرتاب حلقه و طناب زنی آغاز شد.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این مراسم اظهار داشت: درود بر شهدای جنگ تحمیلی و درود بیکران به 375 شهید شهرستان قرچک و گرامی می‌داریم نام و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به خصوص شهید مهدی ثامنی راد که بعد از سه سال و نیم به آغوش خانواده بازگشت.

وی گفت: حمایت‌های بی‌دریغ شورای اسلامی شهر از مجموعه شهرداری در همه حوزه‌ها مثال‌زدنی است و نمونه بارز آن برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک را آغاز کنیم.

شهردار قرچک افزود: المپیاد در سال گذشته با بیش از ۱۸۰۰ شرکت‌کننده برگزار شد که ۸۰۰ نفر را بانوان بودند و هدف اصلی برگزاری المپیاد ورزشی ایجاد محیطی آرام و امن برای خانواده است که در تابستان جهت پر کردن اوقات و فراغت به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: در سال جاری تعداد شرکت‌کننده در المپیاد ورزشی ۲۵۰۰ نفر بوده است که این آمار در روزهای آینده به ۳ هزار نفر خواهد رسید.

شهردار قرچک بیان داشت: با توجه به وضعیت موجود بیشتر خانواده‌ها در فضای آپارتمانی زندگی می‌کنند و نیاز است که فرزندان آنان در محیطی باز خود را تخلیه کنند و این مسابقات این مهم را فراهم کرده است.

خرمی شریف در پایان گفت: سال گذشته جوان‌ترین عضو شرکت کنند ۷ سال داشت و مسن‌ترین شرکت کنند 68 سال و امیدواریم امسال مسابقات به صورت منسجم و ویژه و باصلابت برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز