تجلیل از دختران نام‌آور و نخبگان ملی شهرستان شهریار از سوی استاندار تهران

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۴:۰۲:۳۷
کد خبر: ۸۶۶۱۹۷
تجلیل از دختران نام‌آور و نخبگان ملی شهرستان شهریار از سوی استاندار تهران
آئین تجلیل از دختران نام‌آور و نخبگان ملی شهرستان شهریار توسط استاندار تهران و جمعی از مسئولین در مراسم جشن بررگ ریحانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ جشن بزرگ ریحانه به مناسبت میلاد مسعود حضرت معصومه(س) و روز دختر با حضور محسنی‌بندپی، استاندار تهران، محمودی‌شاه‌نشین‌، نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، تقی‌زاده، معاون استاندار، طاهری، فرماندار شهریار و سایر مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین آحاد مختلف مردم در سالن‌ همایش‌های خلیج فارس شهرستان شهریار برگزار شد.

انوشیروان محسنی‌بندپی، استاندار تهران در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، اظهار داشت: اگر این دهه مبارک را فرصت مغتنمی دانسته و سبک زندگی ائمه معصومین را در زندگی خود نهادینه کنیم، بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد. 

وی، عنوان داشت: این ایام مبارک با ولادت با سعادت امام هشتم(ع) مقارن شده و ما ایرانیان این فخر و مباهات را داریم که مضجع نورانی این امام وارسته در کشور ما قرار دارد. باید وظیفه‌مندی را به تاسی از سیره ائمه در خود نهادینه کرده و خدمت کریمانه به آحاد جامعه را در دستور کار خود قرار دهیم.

مقام عالی دولت در استان تهران، یادآور شد: اگر رفتار مسئولین با ارباب رجوع توام با بدخلقی صورت بگیرد، این مسئله منجر به آسیب به سرمایه اجتماعی خواهد شد. البته در شهرستان شهریار، شاهد همگرایی و همدلی خوبی از سوی مسئولین همه دستگاه‌ها در خدمت به مردم هستیم‌. 

استاندار تهران یادآور شد: اقدامات موثری در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و آغاز پروژه‌های منشا اثر در خدمت‌رسانی به مردم با یاری نماینده محترم مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و همت سایر دستگاه‌‌ها، صورت گرفته که امیدواریم در ادامه شاهد تداوم آن باشیم.

محسنی‌بندپی، یادآور شد: گره ترافیکی در منطقه فردوسیه و وحیدیه با احداث پل و تقاطع غیرهمسطح در منطقه باز شد و برنامه راهبردی ما برای شهرستان‌های غرب استان، با توجه به تراکم جمعیت، برنامه‌های زیرساختی و زیربنایی است. 

وی در پایان نیز، عنوان داشت: تکمیل پروژ‌های نیمه‌تمام، نظیر بیمارستان در دستور کار جدی استانداری تهران قرار گرفته و باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن در چرخه خدمت‌رسانی به مردم قرار بگیرد‌.

لازم به ذکر است آئین تجلیل از دختران نام‌آور و نخبگان ملی شهرستان شهریار توسط استاندار تهران و جمعی از مسئولین در پایان این مراسم برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز