افشار؛

میزبان پر اقتداری خواهیم بود

۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۰:۵۱
کد خبر: ۸۶۶۳۸۷
میزبان پر اقتداری خواهیم بود
شهیار افشار قائم مقام ستاد برگزاری جام جهانی اسکی چمن گفت: میزبان پر اقتداری خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ قائم مقام ستاد برگزاری جام جهانی اسکی چمن در مجموعه بین المللی اسکی دیزین اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توسط کمیته برگزاری و جلساتی که با رییس فدراسیون اسکی و مسئولین اداره ورزش استان البرز داشته ایم، بدون شک جام جهانی بسیار مطلوبی برگزار خواهیم کرد.

شهیار افشار گفت :با توجه به حمایت ویژه افتخاری رییس فدراسیون اسکی و همراهی تمامی ارکان فدراسیون همچنین مسئولین استان البرز به خصوص غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان این استان بیشتر موارد اجرایی در حال انجام بوده و هیچ دغدغه ای احساس نمیکنیم.

افشار از هماهنگی با خبرگزاری ها و استقبال شبکه های مختلف صدا و سیما از پخش این رویداد جهانی ابراز خرسندی کرد و افزود: همکاری خوب رسانه ها باعث انعکاس جهانی این مسابقات مهم  شده و از یکایک خبرگزاری ها، خبرنگاران، روزنامه ها و رسانه های مختلف سمعی و بصری که از زمستان گذشته همکاری ویژه ای با مجموعه دیزین داشتند تشکر و قدردانی مینماییم.

قائم مقام ستاد برگزاری جام جهانی اسکی چمن گفت: در حال برنامه ریزی جهت آماده سازی جاده بالا و تسطیح برخی از نقاط پیست جهت دسترسی آسان عموم مردم هنگام برگزاری مسابقات جام جهانی هستیم.

مسابقات فینال کاپ جوانان جهان و جام جهانی اسکی چمن از ۲۹ مرداد لغایت ۵ شهریورماه ۹۸ در مجموعه بین المللی اسکی دیزین برگزار خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز