نایب رئیس شورای اسلامی شهر قدس؛

برنامه ریزی در حوزه اوقات فراغت موجب بروز خلاقیت ها و ایجاد نوآوری بین نوجوانان و جوانان می شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۸:۲۲:۰۷
کد خبر: ۸۶۶۵۵۴
برنامه ریزی در حوزه اوقات فراغت موجب بروز خلاقیت ها و ایجاد نوآوری بین نوجوانان و جوانان می شود
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: برنامه ریزی در حوزه اوقات فراغت موجب بروز خلاقیت ها و ایجاد نوآوری بین نوجوانان و جوانان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ابوطالب آذربرا با اشاره به لزوم توسعه و تقویت زیرساخت های فرهنگی و ورزشی در شهر قدس اظهار داشت: بدون تردید محدودیت های موجود در عرصه اشتغال و بیکاری، یکی از عوامل اصلی بروز و شیوع ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی به شمار می رود و از نظر ما راهکار کنترل و مهار چنین معضلاتی را باید در غنی سازی اوقات فراغت و تقویت ظرفیت های فرهنگی و ورزشی جستجو کرد.

وی افزود :رفع معضل بیکاری تنها با ورود یک نهاد میسر نمی شود و لازمه تحقق این امر، همگرایی، هم افزایی و بهبود وضعیت اقتصادی در ابعاد گوناگون است.

آذربرا اظهار داشت:بدون تردید در چنین شرایطی، اقدام شورای شهر به تنهایی برای رفع معضل بیکاری موثر نخواهد بود و راهکار جایگزین و اولویت دار برای پیشگیری از تبعات و پیامدهای مخرب بیکاری، به توسعه فعالیت های فرهنگی و ورزشی معطوف می کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قدس عنوان کرد:در نظر داریم در  شورای شهر پنجم قدس، با جدیت مضاعف در عرصه های فرهنگی و اجتماعی  نیز اقدامات و طرح های هر چه بیشتری را مد نظر قرار دهیم که دستاوردهای این رویکرد، در تحکیم بنیان خانواده نیز موثر خواهد بود.

وی ادامه داد:بر خود واجب می دانیم با عنایت به ابلاغ سیاست های کلی نظام خانواده از سوی رهبری معظم انقلاب و تأکید بر تحکیم و انسجام بنیان خانواده، طرح ها و تدابیر مقتضی را با همیاری شهرداری قدس، اجرایی و عملیاتی کنیم.

 آذربرا یادآور شد:امیدواریم خروجی و نتیجه این اقدامات به رضایت مندی مردم فهیم ساکن در شهر قدس منتهی شود که در صورت تأمین و حصول آن، یکی از اصلی ترین اهداف شورای شهرِ این خطه محقق شده است.

رییس کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهر در خصوص اوقات فراغت شهروندان در فصل تابستان،گفت: برنامه ریزی و هزینه کردن در خصوص اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نوعی سرمایه گذاری است.

 آذربرا  با اشاره به اینکه برگزاری کلاس های اوقات فراغت به رشد اجتماعی و فکری کودکان و نوجوانان کمک بسزایی می کند، افزود: اوقات فراغت یکی از مسائل مهم نوجوانان و جوانان است که شناخت نیازمندی ها، رفع احتیاجات و برنامه ریزی صحیح در این حوزه موجب بروز استعدادها و خلاقیت ها و ایجاد نوآوری در بین نوجوانان و جوانان می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز