مراسم افتتاحیه کلاسهای تابستانی طرح نشاط معنوی روستای قمصر

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۶:۵۴:۴۹
کد خبر: ۸۶۶۹۷۴
مراسم افتتاحیه کلاسهای تابستانی طرح نشاط معنوی روستای قمصر
با حضور امام جمعه باقرشهر ، نماینده سپاه حضرت روح الله ،فرمانده و مسئولین پایگاه بسیج شهید باهنر ،هئیت امناء و امام جماعت مساجد روستا و دهیار و شورای اسلامی قمصر و مسئولین و مربیان و دانش آموزان ثبت نام شده در طرح ،مراسم افتتاحییه کلاسهای تابستانی روستای قمصر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه کرامت و با اشاره به برگزاری کلاس‌های تابستانی در مساجد، گفت: برگزاری این کلاس‌ها  موجب ترویج آموزه‌های اسلامی و قرآنی و در نهایت، نهادینه‌سازی فرهنگ اسلامی است.

دهیار قمصر اظهار کرد: باید با برگزاری برنامه‌های متنوع جوانان را به حضور در مساجد تشویق نماییم و با نهادینه‌سازی فرهنگ اسلامی به نسل جوان در راه مقابله با تهاجم فرهنگی غرب گام برداریم.

وی تاکید کرد: هرساله، همزمان با آغاز تعطیلات تابستان، طرح اوقات فراغت پایگاه های بسیج و کانون‌های مساجد با هدف غنی سازی اوقات فراغت، کشف استعدادها و جذب کودکان و نوجوانان برای آقایان و بانوان به مسجد کلید می‌خورد.

حاج یار مراد احمدوند رئیس شورای اسلامی قمصر نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه کرامت افزود : هدف دشمنان، هجوم به اعتقادات مذهبی جوانان است، و باید با اشاعه فرهنگ اسلام و آموزه های قرآنی، حیله های دشمنان اسلام و ایران را به خودشان برگرداند.

ریئس شورای اسلامی قمصر با اشاره به همکاری سال های گذشته پایگاههای بسیج و کانون فرهنگی و هنری مساجد روستا با سایر نهاد های مذهبی، خاطر نشان کرد: طی سا ل های گذشته همکاری خوبی مابین مجموعه دهیاری و شورای اسلامی و پایگاه های بسیج و کانون های مساجد صورت گرفته و مبلغین در طول ایام تابستان به تبلیغ و انجام کارهای فرهنگی در مساجد روستا مشغول می شوند، همچنین مجموعه دهیاری و شورای اسلامی نیز حمایت های خوبی در زمینه های مختلف از این طرح نموده و امسال نیز مینماید.

مجموعه دهیاری و شورای اسلامی قمصر از تمامی کسانی که در عرصه فرهنگی و آموزش از سالهای گذشته تا کنون در روستای قمصر زحمت کشیدند تقدیر و تشکر ویژه می نماید و از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون  در جهت ایجاد رفاه  و آسایش عمومی و ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات فرهنگی را دارد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز