حسن‌بیگی:

روحانیون در جلب مشارکت سیاسی مردم نقش مهمی دارند

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۹:۲۴:۲۶
کد خبر: ۸۶۷۶۹۳
روحانیون در جلب مشارکت سیاسی مردم نقش مهمی دارند
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: ائمه جمعه شهرستان‌های استان با دعوت از مردم در راستای مشارکت در انتخابات اسفندماه‌، می‌توانند نقش مهمی را در خصوص حضور حداکثری مردم در عرصه حق تعیین سرنوشت‌شان، ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران به ریاست حسن‌بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و با حضور سایر اعضا در محل استانداری تهران برگزار شد. 

شکراله حسن‌بیگی، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در این جلسه، اظهار داشت: جلسات انتخاباتی شهرستان‌های استان باید به صورت منظم تشکیل شده و فرمانداران مکلف به این مهم هستند.

وی افزود: در سال کنونی با وجود شرایط حساس و ایجاد عملیات روانی و جنگ اقتصادی از سوی دشمن که درصدد کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند، همه موظف به برگزاری انتخابات پرشور هستیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، تصریح کرد: در پایان هفته جاری، نشست فرمانداران، معاونین سیاسی و مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری‌های سراسر کشور با حضور وزیر کشور و استانداران با موضوع انتخابات برگزار خواهد شد.

حسن‌بیگی یادآور شد: دیدار با ائمه جمعه شهرها و شهرستان‌های استان با هدف ارتقا مشارکت عمومی مردم در انتخابات صورت می‌گیرد و باید با تمام توان، بستر حضور پرشور مردم در انتخابات و حق تعیین سرنوشت آن‌ها را فراهم کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران، خاطرنشان کرد: معیار عمل ستاد انتخابات استان تهران، رعایت اصل بیطرفی و عمل به نص صریح قانون بوده و خط قرمز ستاد استان محسوب می‌شود.

حسن بیگی گفت:ائمه جمعه محترم شهرستان‌های استان با دعوت از مردم در راستای مشارکت در انتخابات اسفندماه‌، می‌توانند نقش مهمی را در خصوص حضور حداکثری مردم در عرصه حق تعیین سرنوشت‌شان، ایفا کنند. 

وی افزود: هئیت‌های اجرایی باید نسبت به تبلیغات احتمالی زودهنگام و غیرقانونی انتخاباتی باید اشراف و رصد لازم را داشته باشند و در صورت تکرار این مسائل، بر اساس مُر قانون به عرصه ورود کنند. 

حسن‌بیگی، خاطرنشان کرد: رقابت سالم انتخاباتی از الزامات مشارکت مردم در صحنه تعیین سرنوشت‌شان است و گروه‌ها و جریان‌ها باید در این عرصه به رسالت‌ خود در راستای جلب مشارکت مردمی عمل کنند. امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه، بار دیگر به مانند ۴۰ سال گذشته، شاهد سرافکندگی دشمنان انقلاب عزیز اسلامی باشیم.

وی تاکید داشت: برنامه‌های آموزشی فرمانداران و نمایندگان آن‌ها باید در دستور کار قرار گرفته و این افراد برای انجام دقیق وظایف، نسبت به قانون انتخابات اشراف حداکثری را داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز