راهپیمایی عفاف و حجاب در قرچک برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۸:۵۲
کد خبر: ۸۶۸۸۴۸
راهپیمایی عفاف و حجاب در قرچک برگزار می شود
ربابه نجاریان طوسی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک از اجرای 22عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت توسط بسیج خواهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ نجاریان طوسی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک در گفت و گوی خبری اظهار داشت: هفته عفاف و حجاب امسال، با محوریت شعار عفاف و حجاب میراث ایرانی، گرایش جهانی از تاریخ 98/4/15 الی 98/4/22 فرصتی مناسب برای ترویج عفاف و حجاب و سبک زندگی عفیفانه می باشد.

وی افزود:22عنوان برنامه در سطح شهرستان قرچک در این هفته برگزار می گردد که راهپیمایی و اجتماع بزرگ(حافظان حریم خانواده) با حضور گسترده برادران و خواهران غیرتمند و جمعیت هزاران  نفری از مهم ترین برنامه ها می باشد.

مسئول بسیج خواهران با بیان اینکه امروزه خانواده از طریق رسانه های خارجی ودشمنان مورد هجوم قرار گرفته است؛افزود امروزه وقتی در جامعه بنیان خانواده مستحکم باشد، سلامت خانواده و جامعه تضمین می شود.

نجاریان طوسی خاطرنشان کرد: هفته عفاف و حجاب در واقع پاسداشت یادوخاطره 2000شهید حادثه مسجد گوهرشاد در 21تیر سال 1315 در اعتراض به قانون کشف حجاب می باشد.

مسئول بسیج خواهران در پایان عنوان کرد:  طبق روز شمار هفته عفاف و حجاب اهم برنامه های اجرایی بسیج جامعه زنان ناحیه قرچک در طول این هفته در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت به شرح ذیل می باشد :

_برگزاری جلسات و هیئت های اندیشه ورز  و کمیته شهرستانی عفاف و حجاب با حضور مسئولین شهرستان

_برگزاری سلسله جشن های با شکوه گوهر علم و عفاف ویژه ولادت حضرت معصومه(س)

 _برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی روشنگری با موضوعات عفاف و حجاب همراه با تجلیل از دختران و بانوان محجبه موفق

_برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب با موضوعات جنگ نرم و خانواده  وصیت نامه شهدا در باب عفاف و حجاب و تجلیل از طراحان مد و لباس ایرانی اسلامی

_برگزاری تریبون و کرسی های آزاداندیشی با موضوع چرایی عفاف و حجاب

_برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی،هنری، ورزشی با محوریت عفاف و حجاب به ویژه در فضای مجازی

_راه اندازی پویش عفاف و حجاب و برگزاری مانورهای فرهنگی با عناوین حجاب میراث کهن و تجربه آرامش در فضای مجازی

_صدور بیانیه هفته عفاف و حجاب توسط کلیه حوزه های بسیج محلات و بسیج اقشار و...

_برگزاری جشنواره های ندای فطرت با برنامه های متنوع از قبیل تحکیم بنیان خانواده، کارگاه های گفت و گو با خدا و مادران آفتاب ویژه مهدهای کودک و مانور های فامر به معروف و نهی از منکر.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز