نیاز شهرقدس به استقرار شعبه جدید کارگزاری تامین اجتماعی

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۸:۲۲
کد خبر: ۸۷۰۵۸۷
نیاز شهرقدس به استقرار شعبه جدید کارگزاری تامین اجتماعی
به مناسبت هفته تامین اجتماعی حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس و داوود گرجی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قدس با رئیس و پرسنل اداره تامین اجتماعی شهرستان قدس دیدار کردند و در این دیدار با اشاره به نیاز شهرقدس به استقرار شعبه جدید کارگزاری تامین اجتماعی، بر لزوم افزایش سهمیه بیمه کارگران ساختمانی تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ به مناسبت هفته تامین اجتماعی حسین چناقچی رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس و داوود گرجی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرقدس به نیابت از اعضای شورای اسلامی شهرقدس با حضور در اداره تامین اجتماعی با رئیس و پرسنل این اداره دیدار و از تلاش و خدمات ارائه شده کارکنان تامین اجتماعی قدردانی و تقدیر کردند.

حسین چناقچی در این دیدار ضمن تبریک قدردانی از خدمات اداره تامین اجتماعی شهرقدس اظهار داشت: اداره تامین اجتماعی شهرقدس یکی از ادارات خدمات رسان پراهمیت و با حجم بالای ارباب رجوع و پرونده است با این حال رضایت نسبی شهروندان را با کار جهادی پرسنل خود به دنبال داشته است.

وی افزود: در شرایط فعلی جامعه وظیفه سازمان تامین اجتماعی با توجه به تمهیدات و دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم رونق تولید داخلی وظیفه‌ای سنگین و مهم است و تعامل با صاحبان کسب و کار و مشاغل جهت رونق تولید داخلی از وظایف مهم این سازمان است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس بیان داشت: یکی از مطالبات مهم مردم شهرقدس با توجه به نسبت جمعیتی بالا و ۵۶ هزار بیمه شده در شهرقدس، ایجاد شعبه دوم کارگزاری بیمه بوده و این شهر حتی به ۳ کارگزاری نیاز دارد و شورای اسلامی شهرقدس آمادگی خود را جهت همکاری و راه‌اندازی این شعبه در شهرقدس اعلام می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز