بازدید رییس فدراسیون اسکی از اسنو پارک تهران:

اسکی در تهران چهار فصل شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۰:۰۹:۱۷
کد خبر: ۸۷۰۹۴۹
اسکی در تهران چهار فصل شد
سید عبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی امروز به اتفاق هیئتی از اولین مجموعه چهارفصل اسکی فلای لند در پارک پرواز سعادت آباد بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا،  امروز یکشنبه 23  تیرماه نودوهشت، سید عبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی با هیئت همراه از اولین مجموعه چهارفصل اسکی ، اسنوبرد و تیوب سواری فلای لند در پارک پرواز سعادت آباد بازدید به عمل آورد.

شرکت سرمایه گذاری آمرتات با برنامه ریزی از سال 1396 عملیات ساخت مجموعه ورزشی فلای لند را آغاز کرد و اکنون این مجموعه که اولین مرکز ورزش های تیوب سواری ، آموزش اسکی آلپاین و آموزش اسکی اسنوبرد که مناسب افراد مبتدی و خردسالان می باشد، آماده بهره برداری می باشد.

در این مجموعه 3 مسیر مختلف با فضاهای مختلف و طول 50 متر ، 150 متر و 170 متر برای استفاده عموم در نظر گرفته شده و طبق اعلام بهره بردار مجموعه، ساعات 9 صبح تا 17 جهت آموزش اسکی و اسنوبرد و از ساعت 17 تا 24 جهت تیوب سواری در نظر گرفته شده است.

محصولات استفاده شده ( کفپوش های اسکی مصنوعی ) تولید کشور ایتالیا بوده و این مرکز اولین مجموعه ورزشی اسکی مصنوعی در ایران است که فعالیت خود را زیر نظر فدراسیون اسکی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران آغاز کرده است.

در این بازدید رییس فدراسیون اسکی ، نایب رییس آقایان ، دبیر ، کارشناس خبره و مسئولین مختلف کمیته های فدراسیون همچنین رییس انجمن اسکی جانبازان، معلولین و رییس هیئت اسکی استان تهران حضور داشتند.َ

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز