معاون مدیرعامل در جنوب استان تهران و مدیر برق شهرستان ری:

حذف قبوض کاغذی برق تا مهرماه ۹۸ در دستور کار است

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۶:۲۶
کد خبر: ۸۷۱۰۹۰
حذف قبوض کاغذی برق تا مهرماه ۹۸ در دستور کار است
نشست خبری مهندس رحیمی معاون مدیرعامل در جنوب استان تهران و مدیر برق شهرستان ری و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ رحیمی در این نشست ضمن تبریک بمناسبت دهه کرامت و ولادت امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران همیشه کمک رسان این اداره بوده اند و تمامی کارکنان اداره برق شهرستان ری با داشتن حداقل ترین امکانات در راه کسب رضایت ارباب رجوع خدمات رسانی می کنند و به رغم وجود همه کاستی ها از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی کنند.

وی با اشاره به فصل تابستان و گرمای پیش رو گفت: فصل تابستان و برق در هم تنیده شده اند و بایستی اطلاع رسانی مربوط به مصرف کنندگان در خصوص مدیریت مصرف اطلاع رسانی بشود.

معاون مدیرعامل در جنوب استان تهران و مدیر برق شهرستان ری گفت: توزیع برق استان تهران یکی از ادارات بزرگ کشور است و در حدود 14 هزار کیلومتر وسعت دارد و بایستی برای کنترل عدم قطعی برق تمرکزمان برروی مدیریت مصرف و کنترل پیک های مصرفی مشترکین باشد.

او افزود: آمار مشترکین در شهرستان ری 320995 می باشد و فروش انرژی شهرستان ری نسبت به کل 14 در صد می باشد و در سال گذشته اجرای 7 طرح جهادی که شامل جایگزینی شبکه های هوایی فرسوده فشار ضعیف و فشار متوسط به کابل خود نگهدار و سیم روکش دار با هزینه ای بالغ بر 14 میلیارد عملی شد و انشالله تا آخر مهرماه بالغ بر یک  میلیارد دیگر خدمات در اجرای کار جهادی خواهیم داشت که انجام این گونه وظایف خارج از حیطه کاری مجموعه است.

رحیمی انباشت بدهی بهای انرژی مصرفی ادارات و وجود 1200 واحد مسکونی و تجاری در حریم خطوط فشار قوی را از دیگر مشکلات در سطح شهرستان عنوان کرد.

او از حذف قبوض کاغذی برق تا مهرماه 98 خبرداد و گفت:هزینه چاپ قبوض کاغذی بیش از 10 میلیارد می باشد و از شهریور و مهرماه چاپ قبوض برق را نخواهیم داشت و شهروندان می توانند با ارسال شناسه قبض خودشان به سامانه 500040121 از میزان مصرف برق و هزینه آن آگاه بشوند و در این راستا همچنین طراحی و بهره برداری از اپلیکشن خدمات غیرحضوری برای صرفه جویی در وقت شهروندان طراحی شده است و از طریق کافه بازار می توانند آنرا نصب و از خدمات بهره ببرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز