افتتاح رسمی ۹ مرکز بهزیستی در اسلامشهر

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۶:۵۳:۳۹
کد خبر: ۸۷۲۴۹۹
افتتاح رسمی ۹ مرکز بهزیستی در اسلامشهر
با حضور سرپرست بهزیستی استان تهران ۹ مرکز بهزیستی در شهرستان اسلامشهر افتتاح گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مراسم آئین افتتاحیه ۹ مرکز بهزیستی شهرستان اسلامشهر به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی در منطقه احمدآباد اسلامشهر با حضور مسئولان، خیرین و اصحاب رسانه برگزار شد.

این برنامه با تلا‌وت قرآن کریم و خوانش سرود جمهوری اسلامی ایران توسط حاضران آغاز شد.

داریوش بیات نژاد سرپرست بهزیستی استان تهران به عنوان تنها سخنران این مراسم پشت تریبون قرار گرفت و افتتاح ۹ مرکز رسمی بهزیستی اسلامشهر با کمک خیرین و سازمان متولی را گام بلندی در جهت خدمات رسانی توصیف کرد.

در پایان این مراسم تابلو فرشی از سمت اداره بهزیستی شهرستان اسلامشهر به سرپرست سازمان بهزیستی استان تهران اهدا شد و موسسه خیریه فرشتگان فجر آسمانی توسط داریوش بیات نژاد و با حضور مسئولان اسلامشهر افتتاح شد.

مرکز شبانه‌روزی سالمندان «فجر آسمانی» با زیربنای 2 هزار متر مربع در زمینی به مساحت 5 هزار متر و سرمایه‌گذاری بالغ بر 60 میلیارد ریال ساخته شده است. مرکز سالمند فجر آسمانی ظرفیت 120 سالمند را دارد و در حال حاضر 50 سالمند در آن نگهداری و برای بیش از 20 نفر نیز اشتغالزایی شده است.

گفتنی است فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز قرار بود در این مراسم حضور داشته باشد که به علت تداخل این برنامه با جلسه مشترک شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر با کمیته سازمان های مردم نهاد شهرستان اسلامشهر در چهاردانگه نتوانست در این برنامه شرکت نماید، البته مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در مراسم افتتاح اورژانس اجتماعی شهرستان چهاردانگه حضور داشت و در کنار مسئولان بهزیستی استان تهران گشایش تازه‌ای را در نسبت با رسیدگی به مسائل اجتماعی چهاردانگه رقم زدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز