در حاشیه بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از مترو اسلامشهر مطرح شد:

تسهیل حمل و نقل اسلامشهر در اولویت استان تهران قرار دارد/پروژه‌های استان تهران باید تا ۱۴۰۲ به پایان برسد

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۶:۱۷
کد خبر: ۸۷۲۶۶۶
تسهیل حمل و نقل اسلامشهر در اولویت استان تهران قرار دارد/پروژه‌های استان تهران باید تا ۱۴۰۲ به پایان برسد
صبح امروز رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران به همراه دکتر طلا شهردار اسلامشهر از پروژه مترو اسلامشهر بازدید به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اسلامشهر؛ صبح امروز نعمت الله ترکی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و دکتر طلا شهردار اسلامشهر به همراه دکتر سرمدی معاون عمران فرمانداری از پروژه مترو اسلامشهر بازدید به عمل آوردند.

نعمت الله ترکی در بازدید از مترو اسلامشهر با اشاره به اینکه شهرستان های استان تهران با وسعت جمعیت بیشتری نسبت به تهران در سال های اخیر مواجه هستند، بیان کرد: در حال حاضر افرادی که به سمت تهران مهاجرت می‌کنند در تهران ساکن نمی‌شوند و در شهرستان های تهران مستقر می‌شوند. از همین رو بحث تامین آب شرب شهرستان های استان تهران برای ما حائز اهمیت است. تصفیه خانه فاضلاب هم نقش بسزایی در این ارتباط می‌تواند داشته باشد.

وی در ادامه بیان داشت: روان سازی و تسهیل ترافیک در تهران و شهرستان های این استان از دیگر اولویت های‌استانداری تهران است که باید‌ بتوانیم حمل و‌ نقل ریلی در شهرستان‌ها را توسعه دهیم و انجام این مهم با اتصال پروژه مترو تهران به اسلامشهر صورت خواهد گرفت. اتصال مترو تهران به اسلامشهر و رباط کریم در آینده می‌تواند بسیار راهگشا حمل و نقل شهری باشد.

ترکی با اشاره به اینکه پروژه‌های استان تهران از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ باید به پایان برسند، گفت: براساس اولویت هایی که در استانداری تهران داریم، عملیات های عمرانی پروژه‌ها جلو می‌رود و در ارتباط با مترو اسلامشهر هم از مسئولان استانداری تا فرمانداری، شهرداری و‌شورای شهر اسلامشهر همه دنبال تامین منابع بودجه اسلامشهر هستند. از قرارگاه خاتم الانبیا هم به عنوان مجری این پروژه تشکر می‌کنم که کاملا برادرانه و خالصانه کار می‌کنند تا پروژه مترو اسلامشهر هرچه سریعتر مورد استفاده مردم این شهرستان قرار بگیرد.

همچنین در طول بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از مترو اسلامشهر، دکتر طلا پیشنهاداتی را درباره تسریع سرعت این پروژه مهم مطرح کرد و سپس از پروژه های دیگر شهرستان اسلامشهر بازدید به عمل آوردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز