معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران :

بهبود تغذیه دام مهمترین راهکار افزایش راندمان تولید است

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۳:۲۶
کد خبر: ۸۷۳۲۹۲
بهبود تغذیه دام مهمترین راهکار افزایش راندمان تولید است
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: بهبود تغذیه دام مهمترین راهکار برای تحقق اهداف افزایش راندمان تولید شیر و گوشت در این استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ عباس اکبری شریف در کارگاه آموزشی افزایش بازدهی خوراک در گله های صنعتی گاوشیری که با حضور مدیر امور دام استان و دامداران شاخص و پیشروی استان تهران و کارشناسان این حوزه برگزار شد، گفت: افزایش راندمان تولید و بهبود شرایط تولید مثل از مهمترین طرح هایی است که در استان با کنترل و بهبود تغذیه دام پیگیری می شود.

وی اظهار داشت: کنترل تغذیه دام در گله های صنعتی باتوجه به اینکه بخش اعظم شیر و فرآورده های دامی استان در دامداری های صنعتی تولید می شود، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی راهکار جیره نویسی برای خوراک دام صنعتی را یکی از این راه های اصلی برای بهبود تغذیه دام عنوان کرد و افزود : در جیره نویسی خوراک دام باید مواد غذایی موردنیاز دام با استفاده از تولیدهای کنستانتره، مواد معدنی و کاه غنی شده تامین شود.

شریف تصریح کرد: استفاده بهینه از نهاده ها، کاهش هزینه های خوراک دام، افزایش میزان تولید، کاهش قیمت تمام شده و افزایش سلامت دام و طیور از دیگر اهداف بهبود تغذیه دام در استان تهران است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز