شهردار قدس تاکید کرد:

پروژه های ساماندهی معابر شهر زیر ذره بین نظارت معاونت امور زیربنایی شهرداری قدس

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۰۳:۱۲
کد خبر: ۸۷۳۳۰۴
پروژه های ساماندهی معابر شهر زیر ذره بین نظارت معاونت امور زیربنایی شهرداری قدس
مسعود مختاری شهردار قدس، با تأکید بر ضرورت ساماندهی و بهسازی معابر شهری، از اجرای کفپوش رفیوژ میانی بلوار شهید حاج قاسم اصغری به طول ۱۱۰۰ متر و با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مختاری با بیان اینکه عملیات ساماندهی معابر شهری به عنوان یکی از اولویت های عمرانی و اجرایی شهرداری در جهت پاسخ گویی به مطالبات شهروندان در این زمینه به صورت جدی پیگیری می شود، اظهار داشت: طبق بررسی های صورت گرفته عملیات اجرای کفپوش رفیوژ میانی بلوار شهید حاج قاسم اصغری به طول ۱۱۰۰ متر در حال انجام می باشد.

شهردار قدس، با اشاره به اینکه این بلوار یکی از بلوارهای اصلی و پرتردد می باشد که کلیه تمهیدات جهت رعایت اصول و ایمنی در این اقدامات در نظر گرفته شده است، افزود: عملیات کفپوش رفیوژ میانی بلوار شهید حاج قاسم اصغری با بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی به منظور بهبود و ارتقای زیبایی بصری و ایمنی، مطابق با اصول حمل و نقل و ترافیک شهری اجرایی شده است.

وی در ادامه تأکید کرد: رفیوژهای میانی در واقع نقش کاربرد جزایر ایمن عابرین پیاده را در معابر عریض ایفا می نمایند و علاوه بر این یکی دیگر از کاربردهای این جزایر کاهش عرض مفید سواره رو و ملزم گردیدن وسایل نقلیه به کاهش سرعت و رعایت دقت و ایمنی بیشتر در رانندگی می باشد.

مسعود مختاری شهردار قدس، در خاتمه بیان داشت: پروژه های متعدد آسفالت ریزی و لکه گیری معابر، جدولگذاری و اجرای کفپوش با هدف بهسازی و بازسازی جامع معابر شهری و به منظور بهبود و ارتقای رفاه شهروندان، توسط شهرداری در حال اجرا است و اولویت اقدامات، اجرای پروژه های عمرانی در محلات کم برخودار و توزیع متوان امکانات در این گونه محلات می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز