گل محمدی؛

فعالیت های فرهنگی و همگانی می تواند در فرهنگ سازی صحیح در جامعه کمک قابل توجهی کند

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۳:۱۹
کد خبر: ۸۷۳۸۰۷
فعالیت های فرهنگی و همگانی می تواند در فرهنگ سازی صحیح در جامعه کمک قابل توجهی کند
گل محمدی با اشاره به فعالیت های زیست محیطی و اثرات آن در راستای شاخص های توسعه یافتگی و رشد فکری در جوامع امروزی گفت: فعالیت های فرهنگی و همگانی اداره کل و توجه به مسئولیت های اجتماعی می تواند در فرهنگ سازی صحیح و افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه کمک قابل توجهی کند.

به گزارش خبرگزرای برنا از تهران؛ در این جلسه پیام نظر مدیر روابط عمومی و دفتر محیط زیست، گزارش عملکرد ستاد پاکداشت طبیعت از ابتدای سال شامل اقدامات پیش بینی شده و مصوبات جلسه گذشته را ارائه کرد.

گل محمدی با اشاره به فعالیت های زیست محیطی و اثرات آن در راستای شاخص های توسعه یافتگی و رشد فکری در جوامع امروزی گفت: فعالیت های فرهنگی و همگانی اداره کل و توجه به مسئولیت های اجتماعی می تواند در فرهنگ سازی صحیح و افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه کمک قابل توجهی کند. دراین راستا با توجه به تجربه موفق سال 97 امیدواریم 2 برنامه تدارک دیده شده را بتوانیم با کیفیت خوب و استقبال مناسبی از ورزشکاران و جوانان در سمن ها اجرا نمائیم.
 
در این جلسه نمایندگان دستگاه ها و اعضاء حاضر به بحث و تبادل نظر پیرامون اجرای این برنامه پرداختند.
 
براساس برنامه ستاد پاکداشت و دفتر محیط زیست و توسعه پایدار مقرر شد 4 مرداد پاکسازی پیست اسکی توچال با حضور مخاطبین کوهنورد، اسکی بازان و علاقه مندان برگزار گردد. برنامه دوم نیز پنجشنبه 10 مرداد ماه در حاشیه رودخانه جاجرود با مشارکت نمایندگان ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها برگزار خواهد شد.
 
در این جلسه بابائی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از تلاش های مدیرکل و توجه به موضوعاتی که منجر به توسعه پایدار جوامع خواهد شد، تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود تا استانداری تهران هم در این دو برنامه مشارکت داشته باشد.
 
در این جلسه ملاجعفری معاون توسعه امور ورزش، گل محمدی معاون امور فرهنگی و جوانان، ایلکا رئیس اداره شمال غرب، موسوی زاده رئیس اداره جنوب شرق، رنجبر رئیس اداره جنوب غرب، ساوه شمشکی رئیس هیات اسکی استان تهران، امید قمی رئیس اداره شمیرانات، رحمانی فر نماینده توچال، مسعود زند رئیس اداره محیط زیست تهران، مریم محمدیان دبیر هیات همگانی استان و حوری نایب رئیس هیات کوهنوردی حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز