فرماندار اسلامشهر خبر داد:

احداث ۱۶۵۰ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۱:۲۰
کد خبر: ۸۷۴۳۴۵
احداث ۱۶۵۰ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد
فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: در راستای اجرای طرح مسکن اجتماعی جهت تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه ۱۶۵۰ واحد مسکونی در شهرستان احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور در جلسه شورای مسکن شهرستان با اعلام این خبر گفت: زمین مورد نیاز جهت اجرای طرح مسکن اجتماعی را اداره راه و شهرسازی تامین خواهد کرد و بنیاد مسکن استان تهران نیز هزینه احداث این واحدها را پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن استان تهران برای شهر اسلامشهر ۱۰۲۰ واحد، برای چهاردانگه ۷۰ واحد و برای احمدآباد مستوفی نیز ۳۰ واحد سهمیه اعلام کرده گفت: پیشنهاد مجموعه شهرستان برای اسلامشهر ۱۵۰۰واحد، برای چهاردانگه ۱۰۰ واحد و برای احمدآباد مستوفی نیز ۵۰واحد مسکونی است و جهت تحقق سهمیه جدید تلاش خواهیم کرد.

رئیس شورای مسکن شهرستان افزود: در راستای پیشگیری از هرگونه نابسامانی در حوزه عرضه و تقاضای مسکن در اسلامشهر مدیریت واحد شهرسازی مکلف است در صورت اعلام آمادگی از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از پیمانکاران و سازندگان مسکن، شهرداریها  و ... قبل از پذیرش قطعی هرگونه طرحی در این خصوص مراتب را به فرمانداری به منظور بررسی و تصویب در شورای مسکن اعلام کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز