استاندار تهران:

استان تهران از عقب ماندگی دیرینه در حوزه زیرساخت‌های بخش صنعت رنج می‌برد

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۴:۴۸
کد خبر: ۸۷۴۸۷۰
استان تهران از عقب ماندگی دیرینه در حوزه زیرساخت‌های بخش صنعت رنج می‌برد
استاندار تهران با اشاره به عدم برخورداری استان تهران گفت: استان تهران از عقب ماندگی دیرینه و تاریخی در حوزه زیرساخت‌های بخش صنعت رنج می‌برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ انوشیروان محسنی بندپی در همایش صنعت و معدن با اشاره به ضعف برندسازی اظهار داشت: در خوشه‌سازی و برندسازی باید بیشتر تلاش کنیم و فعالان اقتصادی در ابعاد صنعتی برندسازی کنند و کیفیت را ارتقا ببخشند همچنین در حیطه و محدوده جغرافیایی تولید خودمان باید عرضه هم داشته باشیم که با بحث کارشناسی این موضوع را به سرانجام می‌رسانیم و استان تهران می‌تواند در این زمینه به پایلوت کشوری تبدیل شود.

وی سپس تأکید کرد: همه فکر می‌کنند تهران برخوردار است حتی وزارت صنعت، معدن و تجارت در تخصیص اعتبارات صنعتی در سه سرفصل تنها ۶.۴ دهم درصد از بودجه کشور را به استان تهران اختصاص داده که با مطالبه‌گری انجام شده این موضوع برای سال ۹۸ اصلاح شد.

استاندار تهران با بیان اینکه ۲۰ درصد صنعت کشور در استان تهران وجود دارد اظهار داشت: در حوزه زیرساخت‌ها ضعیف هستیم و استان تهران از یک عقب‌ماندگی دیرینه و تاریخی رنج می برد که امید است با کمک بخش صنعت و معدن و بخش خصوصی این گره‌ها را رفع کنیم و استانداری آمادگی دارد شرایطی فراهم کند تا پویایی بخش صنعت و معدن فراهم شود.

محسنی بندپی در پایان خاطرنشان کرد: سالانه ۹۵۵ هزار شغل در کشور باید ایجاد شود و دولت نیز باید چابک شود بنابراین تنها آموزش و پرورش و بخش نظام سلامت می‌توانند استخدامی داشته باشند و از این‌رو اشتغال باید به بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات برود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز