دیدارفرماندارقدس با معاون وزیر ورزش وجوانان

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۸:۲۶
کد خبر: ۸۷۵۱۹۲
دیدارفرماندارقدس با معاون وزیر ورزش وجوانان
دکتر لیلا واثقی سرپرست فرمانداری شهرستان قدس به همراه محسن حسینی رئیس اداره ورزش شهرستان قدس برای رسیدگی به پروژه های ورزشی این شهرستان، با جمشید تقی زاده معاون امور استان ها، حقوقی و مجلس وزیر ورزش وجوانان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران  ؛ محوریت این نشست در خصوص توسعه زیرساخت های ورزشی و همچنین توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در شهرستان قدس بود که به آن ها پرداختند.

لیلا واثقی در این خصوص گفت : در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان، خواستار پیگیری مسائل ورزش شهرستان با بهر‌ه‌گیری از کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان شدیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌های معاون وزیر ورزش و جوانان، شاهد گشایش‌ چشم گیری در ورزش قدس  و ارتقا سرانه ها باشیم.

در ادامه، محسن حسینی، شهرستان قدس را از جمله شهرهای پیشرو در امر ورزش همگانی و قهرمانی دانست و گفت: امید است بتوانیم پروژه های نیمه تمام این شهرستان را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

گفتنی است معاون وزیر ورزش و جوانان پس از شنیدن صحبت های فرماندار و رئیس اداره، ضمن خیر مقدم و قدردانی از فعالیت های رئیس اداره ورزش و جوانان قدس بیان کرد: محسن حسینی یکی از مدیران پرتلاش و اخلاق‌ مدار ما در اداره ورزش و جوانان است.

تقی زاده در ادامه قول پیگیری و مساعدت از طرح های عمرانی این شهرستان را داد و افزود: این طرح ها در اسرع وقت مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

 

نظر شما