تاکید مرتضی الویری بر اصلاح در قانون شوراها

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۲:۴۵:۰۸
کد خبر: ۸۷۷۲۸۷
تاکید مرتضی الویری بر اصلاح در قانون شوراها
مرتضی الویری عضو شورای اسلامی استان تهران و رئیس شورای عالی استان ها گفت:تامین اعتبار شورا های فرادست مسئله ای است که ما با بازنگری و اصلاح در قانون شورا ها پیش بینی کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ نوزدهمین جلسه رسمی- غیرعلنی شورای اسلامی استان تهران به ریاست الهام فخاری و با حضور محمد صادق پور رئیس منطقه یک و بازرس کل استان تهران، رحیم سلیمانی راد مدیر کل امور شهری استانداری تهران، رامین سلطانی سربازرس سیاسی قضایی و اعضای شورای اسلامی استان تهران در سالن اجتماعات پارک شهر برگزار شد.

مرتضی الویری عضو شورای اسلامی استان تهران و رئیس شورای عالی استان ها گفت: تامین اعتبار شورا های فرادست مسئله ای است که ما با بازنگری و اصلاح در قانون شورا ها با توجه به نیاز خانواده شورایی راه کاری را پیش بینی کرده ایم که از بودجه عمومی قطع یا به حداقل برسد.

وی افزود: این قانون صرفا برای بودجه و بحث مالی نیست و بحث ورود افراد به شورا ها ی فرادست و حتی دیگر مسایل شوراییرا نیز در برمیگیرد.

الویری از اعضای حاضر در جلسه درخواست کرد و گفت:   با توجه به وجود پیش نویس این قانون، مشارکت و همفکری و همکاری لازم را برای بهتر شدن کار انجام دهند.  

عضو شورای عالی استان ها ادامه داد: برای اعزام گروه ها و تیم های نظارتی به شورای استان های مختلف کمیسیون ویژه ای تشکیل شد تا در قالب تیم های چهار نفره شاخص ها ی قابل ارزیابی و سنجش پذیر را بررسی کنند.

وی ادامه داد: این گزارش ها خمیرمایه برای عملکرد استان ها و بالا بردن وظایف شورای استان است و قطعا و حتما خط کش و ملاک ما قانون است.

در پایان الویری با تاکید بر صرفه جویی در مصرف کاغذ اذعان داشت: استفاده از کارتابل اتوماسیون اداری روشی بهینه وکاربردیست و خوب است که کم مصرف کردن کاغذ برای حمایت از محیط زیست از خانواده ۱۲۰ هزار نفره شورایی شروع و به جامعه سرایت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز