سپیده بادرودی نقاش بومی اسلامشهر در گفتگوی اختصاصی با برنا مطرح کرد:

وضعیت نقاشی اسلامشهر نسبت به گذشته بهتر است/ تا آخر سال یک نمایشگاه انفرادی برپا خواهم کرد

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۹:۵۳
کد خبر: ۸۷۷۴۳۲
وضعیت نقاشی اسلامشهر نسبت به گذشته بهتر است/ تا آخر سال یک نمایشگاه انفرادی برپا خواهم کرد
سپیده بادرودی نقاش بومی اسلامشهر در گفتگوی اختصاصی با برنا گفت : اثر در نمایشگاه «هنرمندان سپید» به معرض نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سپیده بادرودی نقاش جوان اسلامشهری در ارتباط با برپایی نمایشگاه «هنرمندان سپید» در نگارخانه هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر به خبرنگار برنا گفت: چند سالی است که مشغول تدریس نقاشی به سبک های مختلف در آموزشگاه‌ها و حتی منازل هستم. در حال حاضر هم این نمایشگاه را که آثار خودم و شاگردانم است را برپا کردیم تا آثار بچه ها معرفی شود و هم فرصتی در اختیارمان قرار بگیرد که بهتر از گذشته در زمینه نقاشی کار کنیم.

وی در ادامه افزود: در این نمایشگاه تعداد ٤٠ اثر نقاشی از خودم و شاگردانم در قالب سبک رئال و با تکنیکهای رنگ روغن، مداد رنگی، تک رنگ و گواش به معرض نمایش گذاشته شده تا علاقه‌مندان از آن دیدن کنند.

بادرودی در پاسخ به اینکه چه انتظاری از مسئولان ارشاد دارید، بیان کرد: اگر بتوانیم مجوز آموزشگاه نقاشی را از اداره ارشاد اسلامشهر بگیریم، خیلی بهتر و علمی‌تر فعالیت های خودمان را ادامه می‌دهیم، امیدوارم که هر چه سریعتر مجوز مربوط را از ارشاد دریافت کنیم.

این نقاش جوان در رابطه با وضعیت نقاشی اسلامشهر، اظهار داشت: نسبت به گذشته وضعیت نقاشی در اسلامشهر بهتر شده، اگر شرایطی هم مهیا شود که نقاش های اسلامشهری شناخته شده تر شوند، خیلی اوضاع بهتر می‌شود.

بادرودی در خاتمه این گفتگو عنوان کرد: شاید تا آخر سال یک نمایشگاه انفرادی از آثار خودم در اسلامشهر یا تهران بگذارم تا بیشتر با علاقه‌مندان این حوزه ارتباط برقرار کنم.

لازم به ذکر است این نمایشگاه تا نوزدهم  مرداد به نشانی: اسلامشهر ،خیابان شهید نواب صفوی- کوچه ترنج ٤ نگارخانه هنر پذیرای عموم علاقمندان و دوستداران هنر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز