امام جمعه شهرستان ری:

تریبون نماز جمعه نباید علیه مسئولین و تضعیف آنان مورد استفاده قرار بگیرد

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۱:۵۷:۲۸
کد خبر: ۸۷۷۷۸۲
تریبون نماز جمعه نباید علیه مسئولین و تضعیف آنان مورد استفاده قرار بگیرد
جلسه شورای اداری شهرستان ری با حضور احمد اسماعیلی راد فرماندار ویژه شهرستان ری، آیت اله شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری، ائمه جماعات شهرری، بخشداران، شهرداران و دیگر مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ آیت اله شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ری گفت:نماز جمعه یکی از معجزات اسلام می باشد و نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی است و پایگاه اخلاق و معنویت است.

او با اشاره به اینکه حضور مردم در نماز جمعه نشان از یک بسیج عمومی است گفت: نماز جمعه یکی از دستاوردهای انقلاب است و برای حفظ انقلاب باید مردم را در صحنه نگهداریم .

امام جمعه شهرستان ری افزود:اگر در جامعه ای مردم در صحنه حضور نداشته باشد آن انقلاب با شکست مواجه می شود و برپایی نماز جمعه در هر هفته بصیرت مردم را افزایش می‌دهد و در پایداری انقلاب بسیار مهم و حیاتی است.

آیت اله شاهچراغی با تاکید بر اینکه خطبه های نمازجمعه در وحدت و انسجام ملی بسیار مهم است گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در کشور برگزار می شود و تریبون نماز جمعه در وحدت و انسجام دل‌های مردم بسیار موثر است.

او گفت: تریبون نماز جمعه متعلق به همه مردم و مسئولین است و این تریبون هیچگاه نباید علیه مسئولین و تضعیف مورد استفاده قرار بگیرد و این تریبون ها باید زبان نقد سازنده داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ری تضعیف مسئولین دولتی را در اذهان عمومی حرام دانست و افزود: تریبون نماز جمعه به هیچ گروه و حزبی وابستگی ندارد و کاملا مستقل است.


photo_2019-07-29_12-11-29

photo_2019-07-29_12-11-32

نظر شما