فرماندار ری خبر داد:

رفع مشکلات شهرستان ری در دستور کار شورای اداری

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۸:۱۶
کد خبر: ۸۷۸۳۳۲
رفع مشکلات شهرستان ری در دستور کار شورای اداری
فرماندار ری گفت: کمیته های فرعی در حوزه های کشاورزی، اشتغال، صنایع و رفاه اجتماعی متشکل از دستگاه های مرتبط بمنظور برنامه ریزی در راستای حل مشکلات شهرستان ری تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ احمد اسماعیلی راد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای اداری ضمن تبریک پنجم مرداد سالروز اقامه نماز جمعه افزود: نماز جمعه محلی است که ائمه جمعه عمده مسائل و مشکلات منطقه را به گوش مسئولین می رسانند و مهمترین پل ارتباطی مردم و مسئولین ائمه جمعه هستند.

فرماندار ری گفت: نماز جمعه با گرد هم آمدن مومنین، معنویت را به جامعه تزریق می کند و یکی از برکات انقلاب اسلامی فراگیر شدن نماز جمعه در سطح کشور است.

معاون استاندار تهران با اشاره به بررسی مشکلات شهرستان ری در جلسات شورای اداری بیان داشت: کمیته های فرعی در حوزه های کشاورزی، اشتغال، صنایع و رفاه اجتماعی متشکل از دستگاه هاتی مرتبط بمنظور برنامه ریزی در راستای حل مشکلات شهرستان ری تشکیل می شود.

احمد اسماعیلی راد گفت: در حوزه کشاورزی بایستی ادارات مرتبط با توجه به ظرفیت های شهرستان ری نسبت به توسعه کشت های گلخانه ای در ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان که از یکسو افزایش محصولات را بهمراه دارد و از سوی دیگر زمینه اشتغال را فراهم میکند طی دو سال آینده اقدام کنند.

فرماندار ری با اشاره به اهمیت اشتغال افزود: یکی از دلایل بیکاری عدم مهارت است و در این راستا ضرورت دارد دستگاه ها و ادارات مرتبط ضمن شناسایی نیازهای آموزش مهارت در سطح شهرستان، گزارش خود را به فنی حرفه ای بمنظور ایجاد فضاهای آموزشی مورد نیاز منعکس کنند.

اسماعیلی راد اظهار داشت: در شهرستان ری ۱۵ لکه صنعتی بلاتکلیف وجود دارد که بایستی ساماندهی شوند و با توجه به وسعت فعالیت های صنعتی و ظرفیت های موجود و همچنین رفع مشکلات در حوزه صنعت، ضرورت دارد جایگاه رئیس اداره صمت شهرستان ری به معاون مدیرکل ارتقاء یابد.

فرماندار ری با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی عملکرد مسئولین افزود: یکی از وظایف مسئولین پاسخگویی به مشکلات مردمی است و مسئولین بایستی افکار عمومی را در جریان عملکرد خود قرار دهند و اگر مسئولی نسبت به اطلاع رسانی عملکرد حوزه مدیریت خود کوتاهی کند نشان دهنده ضعف مدیریتی وی می باشد و بنده از تمامی مدیران دستگاه ها، نهادها و ادارات شهرستان انتظار دارم ضمن تعامل با اصحاب رسانه، عملکرد خود را به اطلاع عموم برسانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز