زیباپور مدیر مجموعه زیپ لاین لاهیجان:

زیپ لاین لاهیجان یکی از جاذبه های گردشگری درگیلان است

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۳:۰۲:۱۰
کد خبر: ۸۷۸۴۰۷
زیپ لاین لاهیجان یکی از جاذبه های گردشگری درگیلان است
زیپ لاین یکی از تفریحات هیجانی است که جدیدا بازار آن داغ است. این شیوه به گونه ای است که فردی از ارتفاع به سمت سرازیری بر روی کابلی آهنی سر میخورد.

f0da9473-8024-4c47-9121-095740889de4

به گزارش خبرگزاری برنا، مهندس زیبا پور، بهره بردار این مجموعه در گفتگو با خبرنگار برنا گفت، یکی از جاذبه های گردشگری شهر لاهیجان زیپ لاین می باشد، تفریحی هیجانی است، به گونه ای است که  فردی از ارتفاع به سمت سرازیری بر روی کابلی آهنی سر میخورد.

وی افزود، زیپ لاین لاهیجان در سال 1394 تاسیس شده است، واز سال98  مدیریت آن بر عهده ما است، این زیپ لاین از بام سبز شروع شده و به هتل جهانگردی حاشیه استخر لاهیجان ختم میشود و طول آن  بیش از 1000 متر است که مناظر بسیار زیبا در مسیر آن است و از روی استخر بزرگ لاهیجان عبور میکند.

 مهندس زیبا پور،  در خصوص عملکرد این مجموعه گفت، شهروندان و گردشگران با خیال آسوده می‌توانند از این وسیله تفریحی لذت ببرند.

وی پروژه زیپ لاین لاهیجان را در استان گیلان کم نظیر دانست و تصریح کرد: شهروندان به‌علت عدم آگاهی از شرایط استفاده و  توقف قبل از ایستگاه بر این باور هستند که زیپ لاین مشکل دارد ولی من تاکید می کنم، تا با مطالعه و دقت نظر بیشتری در مورد زیپ لاین قضاوت کنند و از پرداختن به این بحث به شکل منفی در فضای مجازی بپرهیزند.

 

- گفتگو با مدیر فنی زیپ لاین لاهیجان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز