مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران:

اصحاب رسانه در راستای اعتلای ارزش‌های نظام و آرامش مردم قلم بزنند

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۱:۵۲
کد خبر: ۸۷۸۸۹۰
اصحاب رسانه در راستای اعتلای ارزش‌های نظام و آرامش مردم قلم بزنند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: اصحاب رسانه در راستای اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرامش مردم قلم بزنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛امین بابایی در آیین افتتاح دومین نمایشگاه مطبوعات جنوب‌شرق استان تهران در قرچک افزود: عرصه رسانه و خبر چون با قلم سروکار دارد عرصه‌ی مبارکی است و باید حرمت قلم حفظ شده و اصحاب رسانه در راستای اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرامش مردم حرکت کنند.

وی با تقدیر از تلاشهای اصحاب رسانه برای انعکاس مهمترین مشکلات دشت ورامین، بیان کرد: سرانه فرهنگی استان ۱۳ میلیون نفری تهران تنها ۴۷ تومان است و با این اعتبار نمی توان اقدامی اثر بخش انجام داد، با این اعتبارات اندک نمی توان به دنبال فضای مجازی و رسانه های مقتدرانه باشیم و این جاست که برخی از رسانه ها با نمایش خبرنگار فعالیت هایی خارج از حیطه اطلاع رسانی انجام می دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارتباط و تعامل بین رسانه ها و مجموعه روابط عمومی تأکید کرد و افزود: روابط عمومی در محل تشکیلاتی خود به تنهایی نقش آفرین نیست بلکه باید همراهی مدیران را داشته باشد.

این مسئول با تأکید بر اینکه باید به روابط عمومی‌ها بر اساس مسئولیت اجتماعی آنها هویت داد، بیان داشت: روابط عمومی پایگاه دوسویه است اما این موضوع در شعار باقی مانده و باید ماهیت عملگرایی و اجرایی به خود بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز