دادستان دماوند:

در برخورد با سازه‌های غیرمجاز با هیچ مقامی تعارف نداریم

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۲:۴۸:۵۶
کد خبر: ۸۷۸۹۳۸
در برخورد با سازه‌های غیرمجاز با هیچ مقامی تعارف نداریم
دادستان دماوند گفت: شهرستان دماوند همچنان در مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز پیشرو بوده و در این راستا با هیچ مقام و مسئولی تعارف ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسن ابراهیمی بسابی روز چهارشنبه در دومین جلسه شورای اداری که با حضور مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به برخی معضلات ناشی از ساخت و ساز اظهار داشت: افت خدمات آب و برق، وجود اتباع بیگانه غیر مجاز، افزایش سرقت و نا امنی از جمله معضلات ناشی از ساخت و ساز غیر مجاز است که باید زیر ساخت لازم تأمین شود.

این مقام مسئول در ادامه افزود: در سال جاری موضوع رونق تولید به عنوان یک دغدغه و فرمان حاکمیتی از سوی مقام معظم رهبری در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد و هر کدام از مسئولان باید در این راستا موانع قانونی را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه تحولات چشمگیری در دستگاه قضا در حال وقوع است افزود: حفظ حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم و حفظ کرامت انسانی از جمله موضوعاتی است که باید در دستور کار قرار گیرد و در سطح ادارات نیز باید منتشر شود.

ابراهیمی بسابی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید طبق قانون به وظیفه خود عمل کرده و از امانت مردم صیانت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز