شهردار قدس خبر داد:

توزیع ۱۸۵ مخزن جمع‌آوری پسماند در شهرقدس

۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۹:۴۱:۵۵
کد خبر: ۸۷۹۵۲۰
توزیع ۱۸۵ مخزن جمع‌آوری پسماند در شهرقدس
مسعود مختاری شهردار قدس ضمن اشاره به تعمیر و نگهداری مستمر مخازن زباله، از توزیع ۱۸۵ مخزن جمع‌آوری پسماند در سطح شهرقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مختاری شهردار قدس با اشاره به مبحث مدیریت پسماند اظهار داشت: جمع‌آوری روزانه حدود ۳۰۰ تن انواع پسماند از سطح شهرقدس لزوم توجه ویژه و روزانه به این حوزه را می‌رساند و یکی از مطالبات شهروندان اهتمام در نظافت و پاکیزگی معابر بوده و است.

وی با اشاره به باکس های زباله به عنوان یکی از اجزای مبلمان شهری در پاکیزگی خیابان ها و ساماندهی پسماند شهری نقش دارند، اظهار داشت: امروزه مسأله زباله های شهری به یکی از معضلات مهم شهرنشینی تبدیل شده و در همین راستا توجه به وسایل و تجهیزاتی که برای جمع آوری، جابجایی، تفکیک و امحای زباله ها کاربرد دارد، اهمیت یافته است.

شهردار قدس بیان داشت: در همین راستا در مدت اخیر ۱۸۵ مخزن جمع‌آوری پسماند در سطح شهرقدس توزیع شد.

مختاری گفت: رویکرد شهرداری قدس در این حوزه دسترسی آسان شهروندان در تمامی محلات به مخازن جمع‌آوری زباله است و تعمیر، نگهداری و تعویض مخازن سطل زباله و زیر مخزنی پلاستیکی این مخازن در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان  تصریح کرد: شهروندان محترم قدس با توجه روزافزون به موقع قراردادن زباله‌های خود در ساعت ۲۱ در مخازن جمع‌آوری، پرسنل شهرداری قدس را در امر نظافت و پاکیزگی شهر یاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز