وره چهر:

۱۸ شاخص مشترک جوانان استان تهران احصا شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۳:۳۱:۲۵
کد خبر: ۸۸۰۰۷۳
۱۸ شاخص مشترک جوانان استان تهران احصا شد
مشاور استاندار تهران در امور جوانان با اشاره به لزوم آسیب شناسی ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: شاخص های مشترک جوانان استان تهران در ۱۸ شاخص احصا شده که واقف بودن به این شاخص ها برای اتخاذ تصمیمات عملیاتی ضروری است.
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمد میثم وره چهر با اشاره به ضرورت آسیب شناسی امور جوانان اظهار داشت: برای آسیب‌شناسی مسائل مربوط به جوانان ابتدا باید آسیب‌شناسی از ستاد ساماندهی جوانان آغاز شود تا نقاط قوت و ضعف را بتوان احصا کرد و سپس عملیاتی شدن مصوبات را پیگیری کنیم.
 
وی ادامه داد: کمیته های تخصصی دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان باید به طور مستمر برگزار شود تا به نتایج مفید و اثرگذار د رحوزه جوانان بیانجامد.
 
مشاور استاندار تهران در امور جوانان عنوان کرد: گاهی مفاهیم به جهت تکراری بودن بدیهی انگاشته می شوند که این امر در مور واژه جوان مصداق پیدا می کند و تعریف جوان به عنوان افراد بین ۱۸ تا ۳۰ سال جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ و ۸۰ را شامل می‌شود این در حالی است که نیازها و مطالبات آنها متفاوت است.
 
وره چهر با اشاره به ضرورت شناسایی ویژگی های جوانان امروزی گفت: شاخص های مشترک جوانان استان تهران در ۱۸ شاخص مشخص و احصا شده که اگر به این شاخص ها واقف باشیم می توانیم تصمیمات عملیاتی بگیریم و گره گشای مسائل حوزه جوانان باشیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید مشخص شود که رویکرد و نگاه ما به حوزه جوانان تربیتی و یا مشارکت جویانه است، در این میان آنچه در مورد نسل جوان مهم است حفظ کرامت، اعتماد به جوانان و فرصت دادن به آنها می باشد.

 

نظر شما