معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران؛

اردوی ملی دختران پیشتاز در تهران برگزار می گردد

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۳:۱۱:۴۹
کد خبر: ۸۸۱۰۷۵
اردوی ملی دختران پیشتاز در تهران برگزار می گردد
کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران از برگزاری اردوی ملی دختران پیشتاز در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران اعلام کرد:اردوی ملی ۲ هزار نفره دانش آموزان پیشتاز در تهران و نیشابور برگزار می شود؛ که متولی برگزاری اردوی ملی برای دختران پیشتاز شهر تهران است و دانش‌آموزان دختر از ۱۶ تا ۲۰ مرداد در اردوگاه باهنر حضور می یابند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: از هر استان در اردوی دختران ۲۶ نفر و در اردوی پسران ۲۵ نفر شرکت می‌کنند که امسال برای اولین بار قرار است از توان دانش‌آموزان برای امور اجرایی استفاده شود. در واقع بخشی از عوامل اجرایی، دانش‌آموزان و مربیان مجامع هستند.

کریمی افزود: دانش‌آموزان از مهر ماه سال گذشته در اردوهای شهرستانی شرکت کردند و سپس به مرحله استانی رسیدند و در نهایت برای اردوی ملی انتخاب شدند. در مرحله کشوری از هر استان ۲۱ نفر در قالب ۳ تیم ۷ نفره حضور پیدا می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران خاطر نشان کرد: همه فعالیت‌هایی که در اردو انجام می‌شود مبتنی بر برنامه‌های سند تحول بنیادین و از جمله ساحت‌های اعتقادی و اخلاقی است. همچنین قرار است در این اردو بیانیه گام دوم انقلاب، با سند تحول بنیادین و اساسنامه سازمان دانش‌آموزی پیوندی ایجاد و به دانش‌آموزان ارائه شود.

کریمی در ادامه اظهار کرد: اردوی ملی امسال با رویکرد باز آفرینیفعالیت‌ها و محتوای آموزشی در محورهای آزمون‌های گروهی و تیمی، فعالیت‌های فرهنگی و آزمون‌هایمسابقه‌ای برگزار می‌شود. محتوای آزمون‌‌ها برگرفته از دانش و معلوماتی است که مربیان آموزش داده‌اند.دانش‌آموزان در قالب تیم‌های هفت نفره و همراه یک مربی در آزمون شرکت می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردو؛ آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های اجتماعی، محتوای آموزشی جدید، ارائه توانمندی‌هایدانش‌آموزان و کسب دانش و تجربه است. با توجه به تنوع قومیتی، زبانی و سلایق مختلفی که در اردو وجود دارد، دانش‌آموزان می‌توانند با هم تبادل تجربه داشته باشند.

شایان ذکر است: بسته فعالیت‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای دانش آموزان شامل جُنگهای شب، بازدید‌ها، محفل انس با قرآن و برنامه شام وحدت است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز