شهردار قدس عنوان کرد:

اجرای ۴۳ پروژه آسفالت ریزی در ادامه ساماندهی جامع معابر شهر قدس

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۲:۳۸
کد خبر: ۸۸۱۰۸۵
اجرای ۴۳ پروژه آسفالت ریزی در ادامه ساماندهی جامع معابر شهر قدس
مسعود مختاری شهردار قدس، از تداوم ساماندهی و بهسازی معابر سطح شهر با اجرای عملیات آسفالت ریزی و لکه گیری 43 معبر در تیر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مختاری با تأکید بر لزوم ساماندهی معابر شهری اظهار داشت: بهبود و ارتقای وضعیت معابر شهری از جمله شاخصه های مهم ارزیابی و رضایتمندی از عملکرد شهرداری و از عوامل موثر و دخیل بر کیفیت زندگی شهروندان محسوب می شود.

 وی با بیان اینکه در همین راستا یکی از اولویتهای اقدامات اجرایی شهرداری بر نظارت به وضعیت آسفالت معابر شهر معطوف گردیده است، افزود: به همین منظور و در راستای ساماندهی و بهسازی معابر سطح شهر و تسهیل و بهبود در تردد و رفاه حال شهروندان، 43 پروژه آسفالت ریزی و لکه گیری در تیر ماه سال جاری عملیاتی شده است.

شهردار قدس در ادامه تصریح کرد: از آغاز سال جاری با جانمایی دقیق آسفالت ریزی، عملیات ساماندهی و بهسازی معابر سطح شهر با زیرسازی، آسفالت و لکه گیری بیش از 48 هزار متر مربع و با صرف 4455 در سطح شهر اجرایی گردیده است.

مختاری، در ادامه به برخی معابر آسفالت ریزی و لکه گیری شده اشاره کرد و گفت: اجرای لکه گیری کوچه رضوان سوم، سی متری شورا کوچه چمران، خیابان بهاران ابتدای استاد شهریار، روکش آسفالت کوچه شایان دوم، خیابان سرهنگ فرد کوچه اتحاد، خیابان شهید بهشتی کوچه کاشانی، کوچه گلشن بن بست اول، خیابان ارشاد واقع در سی متری شورا، روکش آسفالت خیابان گلشن و فرعی مدنی، کوچه جریده و کوچه شهرانی واقع در خیابان سر قنات از جمله اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه یک شهرداری در زمینه اجرای آسفالت بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در سطح منطقه دو شهر نیز آسفالت کوچه یاران حبشی، خیابان فرهنگ، خیابان صاحب الزمان (عج)، خیابان کارآفرین، آسفالت کنار جدول بلوار امامزاده کوچه فروردین یکم، خیابان شهید عالمی، کوچه تابش و ویلا از جمله اقدامات در این زمینه می باشد.

شهردار قدس در خاتمه با اشاره به تداوم عملیات آسفالت ریزی در سطح معابر شهر، بیان داشت: با توجه به اینکه ساماندهی و بهسازی معابر شهری با اقداماتی چون آسفالت ریزی، پیاده رو سازی، اجرای کفپوش و جدولگذاری یکی از مهم ترین سر فصل های بودجه عمران شهری سال جاری می باشد، روند اجرایی این اقدامات با اولویت بندی مناطق کم برخوردار و با رویکرد تحقق اهداف توسعه پایدار شهری و در جهت بهبود جلوه بصری شهر و جلب رضایتمندی شهروندان، برای داشتن معابر با کیفیت تداوم خواهد یافت.

 

نظر شما