بمنظور خرید امتیاز لیگ دسته۲ فوتبال در ورامین:

ابراهیم شیرکوند با حسن فرجی عضو شورای شهر ورامین دیدار کردند

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۷:۱۷:۱۶
کد خبر: ۸۸۱۲۷۲
ابراهیم شیرکوند با حسن فرجی عضو شورای شهر 
ورامین دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در دیدار حسن فرجی عضو شورای شهر ورامین و محسن خانی از فعالان ورزشی، خرسندی خود از خرید امتیاز لیگ دسته2 فوتبال کشور با نام ورامین را ابراز داشت.

وی گفت: وجود تیمهای ورزشی در سطح لیگ های مختلف کشوری نشان از پتانسیل بالای ورزش در منطقه دارد و جای خوشحالی است که افرادی بعنوان مسوول و دلسوز برای رونق مهمترین مقوله زندگی ، تلاش میکنند.

شیرکوند افزود: آنچه در توان سیستم اداری باشد را به کار خواهیم بست تا تیم میلاد کاوه ورامین را بعنوان نماینده شهرمان در لیگ دسته2 کشور حمایت نماییم.

حسن فرجی در ادامه این نشست عنوان داشت: با ورزش میتوان شرایط حضور جوانان شهر برای زندگی سالم و شاد را مهیا نمود تا با استفاده از پتانسیل های بالقوه ، نام دشت ورامین را به خوبی در کشور و عرصه های مختلف بین المللی پرآوازه نماییم.

عضو شورای شهر ورامین گفت: برای خدمت به جامعه ورزش ، تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا راه را برای ارتقاع جایگاه ورزش و جوانان هموار نماییم.

محسن خانی با تقدیر از حمایت رییس اداره ورزش و جوانان اشاره داشت: امیدواریم با حضور نماینده ورامین در لیگ دسته2 فوتبال کشور ، شرایط برای کشف استعدادهای نهفته مهیا شود.

مدیرعامل تیم میلاد کاوه ورامین افزود: حمایت مدیریت ورزش منجر به اتفاقات خوش آیند میشود که خوشبختانه این امر شکل گرفته و ما نیز آینده روشنی را در این خصوص متصور شده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز