استاندار تهران:

تحریم وزیر امور خارجه نشان دهنده شکست توطئه های دشمنان است

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۰۸:۵۱:۳۳
کد خبر: ۸۸۱۴۲۴
تحریم وزیر امور خارجه نشان دهنده شکست توطئه های دشمنان است
استاندار تهران با اشاره به شکست توطئه های دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: تحریم وزیر امور خارجه ایران نشان دهنده استیصال دشمنان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در دومین جلسه شورای اداری با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان اظهار داشت: واقعیت این است که در هیچ مقطعی پس از پیروزی انقلاب اسلامی این چنین مورد توطئه های دشمنان در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی و روانی قرار نداشتیم. وی بیان کرد: شکست این توطئه های آنان به گونه‌ای بوده که آقای ظریف که نماد مقاومت و حقانیت خواسته‌های ملت ایران و مورد وثوق مقام معظم رهبری و دولت و ملت می باشد را تحریم کردند چرا که توطئه آنها به جایی نرسیده و این اقدام نشان از استیصال دشمنان دارد.

استاندار تهران ادامه داد: وقتی که آنها کشتی ایران را توقیف کردند با مقابله به مثل نیروهای نظامی ایران مواجه شدند از همین رو تمام توطئه های آنها محکوم به شکست است.

محسنی بندپی سپس عنوان کرد: واقعیت درون این است که سرمایه اجتماعی قدری پایین است و اعتماد عمومی به مسئولان کم شده که باید در این زمینه فعال عمل کنیم و آنچه به ما بر می گردد در بخش خدمات کیفیت و شفافیت بخشی را ملاک قرار دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز