استاندار تهران:

حلقه مفقوده جهت کاهش معضل اعتیاد اقدامات حمایتی است

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۹:۱۳
کد خبر: ۸۸۱۶۰۶
حلقه مفقوده جهت کاهش معضل اعتیاد اقدامات حمایتی است
استاندار تهران با اشاره به اولویت یافتن نگاه اجتماعی به معضل اعتیاد گفت: حلقه مفقوده به منظور کاهش معضل اعتیاد اقدامات حمایتی می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اشاره به صدور مجوز مراکز ماده ۱۶ اظهار داشت: واقعیت این است که دانش تخصصی صدور مجوز مراکز ماده ۱۶ در بهزیستی وجود دارد و واگذاری صدور مجوز به مراکز دیگر محمل قانونی و دلایل علمی ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای اولویت قرار دادن مسائل پیشگیرانه، اقدامات پیشگیرانه اولویت پیدا کرد و در زمینه درمان الگوی دادگاه درمان مدار، کاهش آسیب‌های اجتماعی و غیره گروه های هدف خاصی شناسایی شد.
 
استاندار تهران بیان کرد: در رابطه با رفع و کاهش معضل اعتیاد پیش از این بیشتر از جنبه فیزیکی ورود انجام شده و جنبه اجتماعی آن نادیده گرفته شد از همین رو بعد اجتماعی و روانی مورد تاکید قرار دارد.
 
محسنی بندپی سپس تاکید کرد: حلقه مفقوده جهت رفع و کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه معضل اعتیاد اقدامات حمایتی است که در زمینه تامین اشتغال، مسکن و غیره افراد بهبودیافته باید اقداماتی را انجام دهیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز