روایت استاندار تهران از هم افزایی دستگاه های اجرایی استان تهران در مواجهه با سیل گلستان و خوزستان

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۳:۰۳
کد خبر: ۸۸۲۰۵۹
روایت استاندار تهران از هم افزایی دستگاه های اجرایی استان تهران در مواجهه با سیل گلستان و خوزستان
استاندار تهران با اشاره به اقدامات اثربخش استان تهران در سیل گلستان و خوزستان گفت: هم افزایی بین تمامی دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران سبب موفقیت در مدیریت بحران سیل گلستان و خوزستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ انوشیروان محسنی بندپی در دیدار اعضای ستاد مدیریت بحران استان تهران با حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در مواجهه با سیل اظهار داشت: در مورد مدیریت سیل در استان های خوزستان و گلستان آنچه که بیشتر نمود پیدا کرد هم افزایی بین تمامی دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران بود.

وی همچنین بیان کرد: هماهنگی و تقسیم کار در استفاده و بهره گیری از منابع و امکانات در زمان سیل بین دستگاه ها به ویژه در حوزه امدادرسانی به مناطق سیل زده استان های گلستان و خوزستان یکی از مهم ترین عوامل موفقیت ستاد مدیریت بحران استان تهران بود. 

استاندار تهران ادامه داد: به محض تعیین شدن استان تهران به عنوان معین خوزستان در ۱۷ فروردین از سوی وزارت کشور، تهران نخستین استانی بود که در روز ۱۸ فروردین در استان خوزستان و دشت آزادگان حضور پیدا کرد.

محسنی بندپی با اشاره به اقدامات هماهنگ استانداری تهران و شهرداری در مناطق سیل زده تاکید کرد: همکاری بین استانداری و شهرداری شرایطی فراهم کرد که بتوانیم اقدامات اثربخش و خوبی را در مناطق سیل زده شاهد باشیم.

 

نظر شما