دبیر کارگروه رسانه شورای مشورتی جوانان شهرستان ری ؛

یکی از مهم‌ترین اهداف این کارگروه فراحزبی و فرا سیاسی عمل کردن است

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۲۳:۴۹:۳۷
کد خبر: ۸۸۲۳۰۴
یکی از مهم‌ترین اهداف این کارگروه فراحزبی و فرا سیاسی عمل کردن است
نشست کارگروه رسانه شهرستان ری با حضور سجاد برنجی معاون سیاسی و امنیتی، آمنه شب کوکا رئیس اداره اجتماعی، جواد زنگنه مسئول روابط عمومی و رئیس کمیته اطلاع رسانی شهرستان ری سیدجلال حسینی دبیر شورای مشورتی جوانان و سجاد عباسی دبیر کارگروه رسانه شورای مشورتی جوانان شهرستان ری ودیگر اعضای کارگروه رسانه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سجاد عباسی در این نشست گفت: با فراخوانی که در حوزه جذب رسانه های نوپا در سطح شهرستان انجام دادیم بیش از ۳۰ فعال خبری جذب این کارگروه شدند.

او با اشاره به اینکه این کارگروه با قوت بالا فعالیت خود را آغاز کرده ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف این کارگروه فراحزبی و فرا سیاسی عمل کردن است و روشن ساختن افکار و اذهان عمومی و بالا بردن سطح معلومات و دانش مردم در مورد مسائل و زمینه های مختلف ازنقشه را  این کارگروه در سطح شهرستان ری است.

دبیر کارگروه شورای مشورتی جوانان شهرستان ری  افزود: با جمع آوری ایده های مختلف از سمت اعضای کارگروه میتوانیم کارهای بسیار نو و جدیدی را مصوب کنیم و برای تصویب این مصوبات می طلبد که مجموعه فرمانداری و دیگر مسئولین شهرستان ری با این کارگروه ارتباط مستقیم و تنگاتنگی داشته باشد.

عباسی در ادامه تاکید کرد: فضای باز رسانه ای در شهرستان ری می تواند در شناساندن آسیب‌های مختلف اجتماعی و مسائل پیرامون حوزه فرهنگ و هنر و ورزش و ... کمک فراوان و شایسته ای را به بدنه اجرایی شهر داشته باشد و رسانه ها می توانند در این قالب موضوعات را بصورت یک مطالبه عمومی مطرح کنند

او در پایان ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در این بیانیه‌ رهبری بیش از ۳۰ بار از واژه جوانان استفاده کرده اند و امروز هدف کارگروه رسانه جوانان، بسیج رسانه و خانه مطبوعات جذب جوانان پر انگیزه و صاحب تفکر در حوزه های مختلف رسانه ای است و در صورت نیاز می‌توان با  آموزش های رسانه ای این چشم های بینا و گوش های شنوای مردم را با مسئولین همراه کرد .

گفتنی است همچنین در این نشست هر یک از حاضرین نسبت به موضوعات مطرح شده پیشنهاداتی را ارائه کردند.

 

photo_2019-08-06_23-05-45

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز