شهردار قرچک:

خانواده معظم شهدا از افتخارات کشور هستند

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۳:۵۵
کد خبر: ۸۸۲۳۹۲
خانواده معظم شهدا از افتخارات کشور هستند
شهردار قرچک گفت: خانواده معظم شهدا از افتخارات کشور هستند و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ محسن خرمی شریف شهردار قرچک به همراه محسن کهزادی و محمد عظیمی از اعضای شورای شهر و آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با خانواده معظم شهیدان والامقام رحمت اله بیات و منصور تاجیک دیدار و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این دیدارها ضمن ادای احترام به این خانواده‌ها بابیان اینکه خدمت به خانواده شهدا در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری قرچک است، اظهار کرد: خدمت به خانواده شهدا برای مجموعه شهرداری افتخار است و هر چه در توان داریم برای آن‌ها انجام خواهیم داد.

وی بابیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسؤولین یک وظیفه است، افزود: آرامش و امنیت امروز کشور مدیون جان گذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌های آنان است.

این مدیر شهری بیان داشت: خانواده معظم شهدا از افتخارات کشور هستند و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان هستند.

گفتنی است، شهید رحمت‌الله بیات در سال 65 با اصابت ترکش در خرمشهر و شهید منصور تاجیک در سال 61 در عملیات بیت‌المقدس بر اثر ترکش خمپاره به شهادت رسیدند.

 

photo_2019-08-08_09-53-51

photo_2019-08-08_10-30-12

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز